וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיזבאללה מגייס מילואים למלחמה עם ישראל

בדיווח שלא זוכה לתהודה רבה, טען עיתון כוויתי כי הארגון השיעי-לבנוני גם ביטל את כל החופשות, הורה לבכיריו לרדת למחתרת והעלה את הכוננות ביחידות הטילים. דיווחים דומים נפוצו בעבר

ארגון חיזבאללה נקט בשורה של צעדים מהם משתמע כי הוא מתכונן למצב של מלחמה עם ישראל. כך דיווח היום העיתון "א-סיאסה" היוצא לאור בכווית. על פי הדיווח, הארגון השיעי-לבנוני הורה, בין היתר, על "גיוס מילואים" כללי, על ביטול כלל חופשות החיילים ועל גיוס אלפי פעילים ותומכים שאינם לוחמים. כמו כן, לפי הדיווח, הורה הארגון לכל בעלי התפקידים הבכירים שלו לרדת למחתרת באופן מיידי.

מהדיווח עולים פרטים מטרידים נוספים: בין-השאר, נטען בו כי יחידות הטילים של חיזבאללה נמצאות כעת ב"מצב כוננות ב'", שבמסגרתו הן נדרשות להיות מוכנות לשיגור טילים בתוך 12 שעות מרגע מתן ההוראה.

עוד בחזית חיזבאללה:
נסראללה מאיים: "אם תתקפו באירן - תפרוץ מלחמה כוללת"
"חיזבאללה צופה שישראל תצא למלחמת לבנון 3"
למרות איומי חיזבאללה, גבי אשכנזי אינו מאובטח
25 לנפילת ארד בשבי: מה קרה לדיראני ועובייד?

בעיתון הכווייתי הסבירו גם כי ההכנות למלחמה החלו לפני מספר שבועות, והואצו במיוחד בימים האחרונים, בעקבות הוראה ישירה של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה. על הצעדים הוחלט, על פי הדיווח, כלקח מכך שהארגון לא נקט בצעדי הכנה דומים בקיץ 2006, לפני פרוץ מלחמת לבנון השנייה - ולכן נפגעה יכולת התגובה שלו בימים הראשונים ללחימה.

יש לציין כי הדיווח אינו זוכה להדים רבים בעולם הערבי, וכמעט ואינו מצוטט. בעבר כבר פורסמו לא אחת דיווחים כאלו, ובין היתר, אף צוטטו רק בחודש שעבר בעיתון הלבנוני "אל-ג'ומהורייה" מקורות בחיזבאללה, שאמרו כי הארגון "צופה מתקפה ישראלית בכל רגע, גם מחר", ולשם כך גייס "אלפי מתאבדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully