וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אל-קאעדה מגנה את נאום אחמדינג'אד באו"ם

לאחר שעורר את זעם נציגי האו"ם כשרמז כי ה-11/9 היה קונספירציה אמריקאית, גם ארגון הטרור תוקף את נשיא אירן: "אל-קאעדה מצליח היכן שאירן נכשלת, לכן היא מנסה לקחת מאיתנו את ההישג"

נתניהו הוא לא היחיד שתוקף את מחמוד אחמדינג'אד: אמירתו של נשיא אירן, בנאומו בעצרת הכללית של האו"ם בשבוע שעבר, לפיה ארצות הברית היא שביצעה את אסון התאומים לפני כעשור כדי ששימש עילה להכנסת כוחותיה למדינות אסיה והמזרח התיכון, עוררה זעם בקרב ארגון הטרור אל-קאעדה. בהצהרה שפרסם אתמול (רביעי) הארגון הוא ביקש מנשיא אירן "לחדול מלהעלות תיאוריות קונספירטיביות".

חברי הארגון קראו לאחמדינג'אד להפסיק ולשער השערות הנוגדות לחלוטין את מה שבאמת התרחש באירועי ה-11 בספטמבר. כמו כן קראו לו להימנע מלצאת בהצהרות "מגוחכות", כך לפי דו"ח שהתפרסם ברשת ABC. "מדוע שאירן תגיע לכזו מסקנה מגוחכת שעומדת בסתירה לכל היגיון וראיות?", נכתב בהצהרה.

בהודעה, שפרסם הארגון בעיתון אל-קאעדה בשפה האנגלית, עולה כי המניע של אחמדינג'אד הוא יחסו לארגון אל-קאעדה אותו הוא רואה כיריבה של אירן בזכות העובדה שהצליח לעורר מודעות אנטי אימפריאליסטית רחבה בקרב מוסלמים. "אל-קאעדה הצליח היכן שאירן נכשלה, זו הסיבה בגינה האירנים מנסים לשלול מהארגון הישג זה, ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר לבדות תיאוריות קונספירציה?", נכתב.

זו אינה הפעם הראשונה שנשיא אירן מטיל ספק בתפקידו של ארגון הטרור במתקפת ה-11 בספטמבר. ב-2009 הוא קרא להקמתה של ועדה בלתי תלויה שתחקור את האירועים ותגלה מי באמת עמד מאחוריהם. הוא חזר על אמירתו זו בהזדמנויות שונות.

עוד באותו נושא
אחמדינג'אד השמיץ באו"ם - נציגי המערב נטשו
נתניהו נואם באו"ם ותוקף אחמדינג'אד ואת חברי הארגון שהאזינו לו
אלי ויזל: מקווה שאחמדיניג'אד ייעצר מחוץ לאו"ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully