וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשט לבריכה בעזה: מלון 5 כוכבים ייפתח ברצועה

ניר יהב

7.7.2011 / 10:54

225 חדרים, סוויטה מלכותית, מסעדות וכמובן בריכת שחייה מפנקת - כל אלה מרכיבים את בית המלון "המשתלה" שייפתח בקרוב ברצועה. אחרי פארק המים והקניון, עזה עולה עוד מדרגה

לפני מספר חודשים נפתחו ברצועת עזה פארק מים ענק וקניון יוקרתי, וכעת חונכים שם לראשונה מלון יוקרתי ברמה של חמישה כוכבים. המלון, שנקרא "המשתלה" (על שם אזור "אל-משתל" שבו הוא נמצא), צפוי להיפתח באופן רשמי בשבועות הקרובים. הוא כולל 225 חדרים, סוויטה מלכותית, ארבע מסעדות, בתי קפה, אולמות כנסים, אולם אירועים ובריכת שחייה גדולה.

המלון הוקם בצפון העיר עזה, בסמוך לחוף הים, על ידי החברה הפלסטינית "פריקו" בהשקעה של 45 מיליון דולר. החברה הספרדית "ארק-מד" צפויה לנהל אותו. יו"ר מועצת המנהלים של חברת ההשקעות הפלסטינית "פריקו", נביל סראף, אמר כי המלון הוא אחד הפרויקטים התיירותיים הגדולים ביותר ברשות הפלסטינית. "אני קורא לאנשי עסקים פלסטינים וערבים להמשיך להשקיע בעזה", הוסיף.

לפני מספר חודשים נפתח בחאן יונס שבדרום רצועת עזה פארק מים גדול הנחשב לאחת האטרקציות האהובות על ילדי עזה. הפארק כולל מגלשות מים, בריכות, כר דשא נרחב, רכבת הרים, גלגל ענק ומסעדות. לפני כשנה נפתח גם קניון בעיר עזה הכולל חנויות בגדים, נעליים ומסעדות. הקניון מושך בעיקר את השכבה העשירה באוכלוסייה העזתית.

למרות כל זאת, לפני כחודש פרסם האו"ם דו"ח שממנו עולה כי שיעור האבטלה בעזה הוא מהגבוהים בעולם ועומד על 45.2%. הדו"ח קובע עוד כי השכר הריאלי ברצועת עזה ירד ביותר משליש, וכי העסקים הפרטיים נפגעו כתוצאה מהמצור הישראלי על עזה בצורה הקשה ביותר, בשל האיסור המתמשך על ייצוא.

עוד על ההיצע המסקרן בשטחי הרשות הפלסטינית:

עולם המים של חמאס: פארק שעשועים הוקם ברצועה
לפני עזה: גם לרמאללה יש מלון ברמה של חמישה כוכבים
לא רק טילים: קניון ראשון נפתח בעזה

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully