וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרם הצליח: שופרסל תוזיל מוצרים בסניפים בדרום

עדי דברת מזריץ

20.9.2011 / 16:22

נוכח הקריאה לחרם צרכנים על שופרסל עקב פערי המחירים בין סניפי הרשת במרכז ובדרום, נפגש מנהל העסקים הראשי של שופרסל עם יוזם החרם, אבנר בן סניור, וסיכם איתו על מתן ההנחות

שופרסל תודיע על הוזלת מחירים בסניפיה בדרום הארץ: בפגישה שהתקיימה בין מנהל העסקים הראשי של שופרסל, ריצ'י הנטר, ליוזם החרם על שופרסל ומגה אבנר בן סניור, יו"ר פורום ועדי העובדים של רמת חובב, הכולל כ-20 מפעלים, הוסכם כי שופרסל תוזיל את מחיריה בדרום הארץ.

"שופרסל טענו שהפערים נובעים ממבצעי חג מקומיים. הנטר התחייב שהחל ממחר הוא יוזיל משמעותית את המוצרים שנבדקו בתקשורת ומחירם היה גבוה יותר בעשרות אחוזים בישובי הדרום מאשר במרכז. עוד סיכמנו שבסניפים של דימונה, שדרות ואופקים המחירונים יהיו הזולים ביותר מסניפי 'שופרדל דיל' מתום החג", ציין בן סניור.

עוד בנושא:
עובדי מפעלים בדרום קוראים להחרים את שופרסל ומגה
גר בדימונה או בנס ציונה - שלם 30% יותר בשופרסל
קונה בשופרסל? בשדרות תשלם יותר מבירושלים

שופרסל דיל. שי מכלוף
"טענו שהפערים נובעים ממבצעי חג מקומיים"/שי מכלוף

לגבי מגה, שלא נפגשה עדיין עם בן סניור אמר: "החרם עליהם ממשיך ואני קורא לעובדי ולתושבי הדרום לא לרכוש אצלם". בפגישה השתתפו יו"ר ועד טבע בני קמחי, יו"ר כימאגיס, מאיר לחמי, חבר ועד עובדי סורוקה, אשר שבת וחברי מועצת עובדי תרכובות ברום. הפגישה התקיימה לאחר שאתמול שלח בן סניור מכתב חריף להנהלת שופרסל ומגה בבקשה כי יורידו את המחירים בישובי הפריפריה בתוך 24 שעות. פורום ועדי העובדים של רמת חובב כולל כ-20 מפעלים (תרכובות ברום, מכתשים אגן, טבע-טק , קופולק וכימאגיס) ו-4,000 עובדים.

הדרישה התקבלה בעקבות תחקיר TheMarker -לפיו 'שופרסל דיל בשדרות יקרה ב-30% מסניף הרשת בירושלים במוצרים שנבדקו. כמו כן, מחירי מוצרים שנבדקו בשופרסל דיל בדימונה ונס ציונה גבוהים ב-30% מהסניף ברמת גן. בנוסף נמצא כי סניפי מגה בול בדימונה, עכו וקרית גת יקרים בכ-10-15% ממגה בול בקריות במוצרים שנבדקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully