וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים והלוויין החליטה לא לאפשר ל-HOT להפעיל את שירות ה-VOD ביום כיפור

בועז גריילסמר

6.10.2005 / 19:27

כיוון ששירות ה-VOD הוא שירות בחירה - VIDEO ON DEMAND - ביקשה HOT את חוות דעתו של יו"ר המועצה, יורם מוקדי, שהחליט כי כללי המועצה אינם מאפשרים את השידור



יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי, אסר על HOT לספק שירותי VOD ביום כיפור. HOT פנתה למוקדי וביקשה את חוות דעתו בנושא. היום החליט מוקדי כי כללי השידורים של המועצה אינם מאפשרים שידורי VOD ביום כיפור. כיוון ששירות ה-VOD הוא שירות בחירה (VIDEO ON DEMAND) ביקשה HOT את חוות דעתו של מוקדי בנושא.



אפשר לשער כי שידורי VOD במהלך יום כיפור היו מספקים ל-HOT רווחים נאים וחשיפה לקהל חדש, שלא נחשף ל-VOD עד היום.



כללי המועצה, שנקבעו לפני מספר שנים, קובעים כי ביום כיפור ישודרו בכבלים ובלווין רק ערוצים זרים, שאין בהם כל אלמנט ישראלי (כלומר, שאין בהם הפקות מקור ושאין בהם תשדירי פרומו שמוכנים בארץ). מוקדי החליט כי דינו של ה-VOD אינו דומה לדינם של הווידאומטים, וכי כללי המועצה החלים על הערוצים חלים גם על השירות. ההתלבטות בנוגע ל-VOD נוצרה כיון שזהו יום כיפור הראשון מאז נפתח השירות למנויי HOT.



מנהל התוכן של HOT, אלון שטרוזמן, אמר ל-TheMarker כי "בנושא הזה אנחנו ניישר קו עם הרגולציה באופן מוחלט, ולכן החלטנו להפסיק את השירות במהלך יום כיפור. זו סוגיה מורכבת ובעייתית. מתפקידינו לגלות רגישות לכל האוכלוסיה ולכל המגזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully