וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות הכריזה על סכסוכי עבודה במוסד לביטוח לאומי, במשרד התמ"ת, במשרד המשפטים ובמינהל האזרחי ביו"ש

חיים ביאור

11.8.2005 / 9:56

בתום 14 ימי צינון הקבועים בחוק למן ההכרזה על סכסוכי העבודה, יוכלו אלפי העובדים במקומות אלה לנקוט שיבושים או לפתוח בשביתה



האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, בראשות עופר עיני, הכריז אתמול על סכסוכי עבודה במגזר הציבורי. מדובר במוסד לביטוח לאומי, במשרד התמ"ת, במשרד המשפטים ובמינהל האזרחי ביהודה ושומרון. בתום 14 ימי צינון הקבועים בחוק למן ההכרזה על סכסוכי העבודה, יוכלו אלפי העובדים במקומות אלה לנקוט שיבושים או לפתוח בשביתה, אם בתקופה זו לא ייחתמו עמם הסכמים המסדירים את המחלוקות עם ההנהלות.



סכסוך העבודה בביטוח הלאומי הוכרז עקב היעדר הסכמה בין נציגות העובדים למעסיק בנוגע לדרישה לתוספת עובדים, והפניית עבודות לחברות חיצוניות, כגון מוקד השירות הטלפוני.



סכסוך העבודה במשרד התמ"ת הוכרז, בין השאר, עקב החלטת המעסיק לבצע שינויים מבניים במרכזים להכשרה מקצועית והוצאת עבודות לחברות חיצוניות ועקב שינוי ארגוני צפוי במשרד כתוצאה מהכוונה להקים רשות לסחר הוגן.



סכסוך העבודה במינהל האזרחי ביהודה ושומרון הוכרז עקב "מבוי סתום במו"מ לחתימה על הסכם שכר חדש שיחליף את הסכם השכר שתוקפו הסתיים ביוני 2005, והעדר הסכם שיסדיר את עתידם של העובדים לאחר השלמת ההתנתקות מעזה וצפון השומרון".



סכסוך העבודה במשרד המשפטים, המתמקד בלשכות הסיוע המשפטי במשרד, הוכרז עקב העדר הסכמה עם הנהלת המשרד בנוגע לדרישת העובדים להעלאת שכרם והשוואתו לשכר העובדים המינהליים ביתר אגפי המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully