וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי משיקה רשת נפרדת ללקוחות במהירויות הגבוהות

אמיתי זיו

18.10.2009 / 12:40

החברה תשקיע 5 מיליון שקל בשיווק Private NGN המכוונת לגולשים במהירויות של 10 מגה ביט לשנייה ומעלה



חברת בזק בינלאומי נערכת לקפיצה הצפויה במהירויות הגלישה של לקוחות בישראל עם השקת רשת ה-ngn של בזק והרשת המתחרה של hot - שתיהן יאפשרו ללקוחות האינטרנט גלישה במהירויות של עשרות מגה.



בזק בינלאומי מודיעה כעת על מהלך שמכונה בחברה private ngn. למהלך מספר פנים: ברמה הטכנולוגית החברה הקימה רשת שכל מרכיביה חדשים ונועדו לתמוך בגולשים במהירויות גבוהות, החל מ-10 מגה ביט לשנייה ומעלה. בזק בינלאומי אף רכשה קיבולת פס רחב חדשה מחו"ל שתיועד ללקוחות אלה. בפן השירותי, לקוחות ה-private ngn ממוקד שירות ותמיכה ייעודי עבורם. לבסוף, בזק בינלאומי מתכוונת לקדם את המהלך גם בקמפיין שיווקי בהשקעה של 5 מיליון שקל.



"מה-private ngn ייהנו כל לקוחות המהירויות הגבוהות בבזק בינלאומי במהירויות גלישה של 10 מגה ומעלה. במסגרת הרשת, תקצה בזק בינלאומי ללקוחות המהירויות הגבוהות, הן בתשתית ngn והן בכבלים, משאבי רשת ייעודיים ובהם משאבי מחשוב וקיבולות ובנוסף ייפתח עבורם מוקד שירות ותמיכה ייעודי", נמסר מהחברה.



"למדנו מה קרה במקומות אחרים בהם הושקו מהירויות גלישה גבוהות, הושקע הרבה מאד כסף בתכנון הרשת ונרכשה גם קיבולת בינלאומית נוספת", מסר איל צפריר, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע בבזק בינלאומי. "חשוב לי לומר שאנחנו מביאים בשורה ללקוחות במהירויות הגבוהות אבל לא על חשבון הלקוחות הקיימים. בזק בינלאומי תמשיך לשמור על ניטרליות רשת מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully