וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן וולהנדלר מונה לסמנכ"ל שיווק באלומות בית ההשקעות

עידו סולומון

11.3.2008 / 17:57

שרה יונגר נבחרה לראשות ועדת הבנקאות של ICC ישראל ■ לירז כהן מונתה לתפקיד מנהלת שיווק ופרסום במרכז להשכלה פיננסית מבית מטריקס ■ מוטי סדובסקי מונה למנהל השותפים העסקיים בסימנטק ישראל ■ ד"ר הגר גרייף מונתה למנהלת מדעית בחממת את"י



מינויים חדשים במכללת אפקה להנדסה בתל אביב



מינויים חדשים במכללת אפקה להנדסה בתל אביב: עדינה כספי מונתה לסגנית נשיא לקשרי חוץ; קונסטנטין בריידו מונה למנהל שיווק.



כספי כיהנה למעלה משלוש שנים בהם כמנהלת השיווק של המכללה. בעבר שימשה כספי כדוברת מכון התקנים ואחראית על התקשורת השיווקית, מנהלת השיווק של החברה הגאוגרפית, וכמנהלת השיווק של מכללת אפקה להנדסה.



בריידו ניהל בעבר את מחלקת מגזרים בחברת קידום והיה אחראי על כל הפעילות של החברה ביחס להדרכת פסיכומטרי בשפות רוסית, צרפתית וספרדית. בריידו שימש בעבר כיועץ וחוקר שוק בגיאוקרטוגרפיה ומנהל תחום מכירות בחברת אינטרנט.



שרה יונגר נבחרה לראשות ועדת הבנקאות של ICC ישראל



שרה יונגר נבחרה לראשות ועדת הבנקאות של ICC ישראל ולייצג את המדינה בארגון העולמי בפאריס. יונגר החלה את עבודתה בבנק לאומי לפני למעלה מ-20 שנה - כפקידה במחלקת הסחר הבינלאומי בסניף הבנק בתל אביב. כיום, אחראית יונגר על כל תחום סחר החוץ של הבנק.



לירז כהן מונתה לתפקיד מנהלת שיווק ופרסום במרכז להשכלה פיננסית מבית מטריקס



לירז כהן, 28, מונתה לתפקיד מנהלת שיווק ופרסום המרכז להשכלה פיננסית מבית מטריקס. לכהן תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול במרכז האקדמי רופין ובתפקידה הקודם שימשה כמנהלת בקרה ואיכות במרכז להשכלה פיננסית.



מוטי סדובסקי מונה למנהל השותפים העסקיים בסימנטק ישראל



מוטי סדובסקי, 53, מונה למנהל השותפים העסקיים בסימנטק ישראל. בנוסף, ינהל סדובסקי את המכירות של סימנטק ישראל בשוק ה-SMB.



סדובסקי ניהל באחרונה את הפעילות העסקית של אינפורמטיקה בישראל מטעם אמן מחשבים, וקודם לכן היה בתפקידי מכירות ושיווק ב-SGI, סאן, מטריקס, דיגיטל, תעשייה אווירית, וממרם-צה"ל.



לסדובסקי תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ומדע המדינה מהאוניברסיטה העברית, ובוגר קורסי תכנות וניתוח מערכות של ממר"ם.



ד"ר הגר גרייף מונתה למנהלת מדעית בחממת את"י



ד"ר הגר גרייף מונתה למנהלת מדעית בחממת את"י. בתפקידה הקודם שימשה במשך כשש שנים כמנהלת מחקר ופיתוח בחברת HPBM, חברת מיקור חוץ לביצוע ניסויים פרה קליניים.
ד"ר גרייף עשתה פוסט-דוקטורט במכון פלזנשטיין שבבית חולים בלינסון. את עבודת הדוקטורט ביצעה במכון וייצמן בנושא וירוסים של צהבת. לד"ר גרייף תואר שני ממכון וייצמן בנושא תהליכי בקרה תאיים ותואר ראשון במדעי החיים מאוניברסיטת תל אביב.



אילן וולהנדלר מונה לסמנכ"ל שיווק באלומות בית ההשקעות



אילן וולהנדלר מונה לסמנכ"ל שיווק באלומות בית ההשקעות. בתפקידו האחרון שימש כמנהל המכירות בבית השקעות ישיר השקעות ולפני כן, שימש כמנהל המכירות של חברת כרטיסי האשראי אמריקן אספרס בישראל.



לוולהנדלר תואר בכלכלה וניהול מטעם האוניברסיטה הפתוחה, ותואר שני עם התמחות בשיווק מהקריה האקדמית קרית אונו.



מארק קרמר מונה למנכ"ל פרסייס



קרן ה-Private Equity וקטור קפיטל (Vector Capital) וקרן הון הסיכון גריילוק ((Greylock Partners Israel הודיעו היום על השלמת רכישת נכסי מוצרי ה-Application Performance Management (APM) מחברת סימנטק (Symantec). עסקי ה-APM יפעלו מהיום תחת החברה החדשה - Precise Software Solutions.



להשקעה בפרסייס מצטרפת קרן הון הסיכון המובילה גריילוק הפועלת בעמק הסיליקון, בוסטון וישראל. ארז עופר, שותף בגריילוק ישראל, יצטרף למועצת המנהלים של החברה החדשה.



לפני שהצטרף לגריילוק כיהן עופר כסמנכ"ל בחברת (EMC (Executive Vice President והיה אחראי לכניסת EMC לפעילות בתחום התוכנה וגידול עסקי התוכנה של החברה למאות מיליוני דולרים. למנכ"ל החברה החדשה מונה מארק קרמר המביא עימו רקע עשיר בניהול חברות תוכנה.



לפני פרסייס כיהן קרמר כשותף בקרן הון הסיכון - Benchmark Capital. לפני שהצטרף ל-Benchmark ייסד קרמר ב-1995 את חברת Broadbase, בה כיהן כמנכ"ל והוביל אותה להנפקה. לפני Broadbase כיהן קרמר בשורה של תפקידי ניהול בחברות בעמק הסיליקון, ביניהן - Oracle.



רימונה ולנר מונתה למנהלת יבוא צפון מערב אירופה בישקונט



רימונה ולנר מונתה למנהלת יבוא קו צפון מערב אירופה של חברת ישקונט. את דרכה החלה בחברת דפנה וויסמן את לביא, שם התקדמה במדרג התפקידים ביבוא וביצוא עד לתפקיד מנהלת מחלקת יצוא ימי. בחברת אלאלוף שימשה כמנהלת יצוא בקווי חברת הספנות גרימלדי בישראל וניהלה את קווי CCLL יבוא ויצוא.



טרם כניסתה לתפקיד שימשה רימונה כמנהלת תחום ים בחברת SKF ובמסגרת זו הייתה אחראית על שינוע מוצרי החברה בעולם. ולנר הינה בעלת תואר ראשון במדעי הרוח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully