וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TheMarker ו"חיים וסביבה" עורכים כנס ראשון מסוגו בנושא כלכלה ירוקה

TheMarker

1.11.2007 / 9:15

בכנס ישתתפו נשיא המדינה שמעון פרס, וילי טומבוי מטויוטה, טים קאסטרי מליאו ברנט וד"ר ג'ון לוולין



TheMarker וארגון חיים וסביבה, ארגון הגג של ארגוני הסביבה בישראל, עורכים כנס כלכלי ראשון מסוגו בנושא איכות הסביבה. בכנס ישתתף נשיא המדינה, שמעון פרס, שיישא את דברי הפתיחה. הכנס ייערך ביום ראשון, 4 בנובמבר, בגני התערוכה ת"א.



מרצים נוספים יהיו וילי טומבוי, מנהל ואחראי על תחום איכות הסביבה בחברת טויוטה אירופה, המשיקה את הרכב ההיברידי היוקרתי הראשון בעולם; טים קאסטרי, מנכ"ל חברת הפרסום האוסטרלית ליאו ברנט, שהוביל מהלך להחשכת סידני שבאוסטרליה כדי להוריד את צריכת החשמל; וד"ר ג'ון לוולין, יועץ בכיר למדיניות כלכלית בליהמן ברדרס.



"התחממות כדור הארץ מאלצת חברות רבות להתמודד עם סביבה עסקית ורגולטורית חדשה", אומר מייקי דגן, עורך הכנס ועורך מגזין TheMarker. "כנס כלכלה ירוקה נועד להכין חברות עסקיות לעולם של המחר, שבו יצטרכו להתחשב בהשפעות הכלכליות של איכות הסביבה".



לדברי עו"ד אלונה שפר (קארו), מנכ"לית חיים וסביבה, "הסיפור הסביבתי הוא הסיפור הכלכלי המרכזי של המאה ה-21. הסיכון הסביבתי מייצר הזדמנויות כלכליות אדירות. חברות שפיתחו מוצרים ושירותים ירוקים כמו GE וטויוטה העלו את הרווחיות ואת שווי המותג והראו שאסטרטגיה סביבתית והצלחה עסקית הולכות יד ביד".



בכנס כלכלה ירוקה ישתתפו בכירים רבים במשק הישראלי, בהם רועי ורמוס, מנכ"ל פסגות, יורם ברוניצקי, נשיא אורמת טכנולוגיות, חן אלטשולר, מייסדת הקרן הירוקה של אלטשולר שחם, ומודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10.



למידע על כנס כלכלה ירוקה


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully