וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את שחורה ולי יש יחצ"ן

גלי ברגר

15.11.2006 / 15:24

רשת ארומה שכרה את שלמור שרף. נעם ברמן, סמנכ"ל השיווק: "לפסיקה נגד סהר שפע השפעה עקיפה בלבד על ההחלטה לשכור יח"צ"

לאחר שנים של פעילות ללא משרד יחסי ציבור, החליטה ארומה ישראל לשכור את שירותי המשרד שלמור שרף, שבבעלות אירינה שלמור ומוטי שרף.

בשבוע שעבר זכתה ארומה לכותרות שליליות רבות, בעקבות קביעת בית המשפט השלום בתל אביב לפיה סהר שפע, הבעלים של ארומה תל אביב, הוציא דיבתה רעה של עובדת כלמוביל, יבואנית מרצדס, כאשר אמר לה: "את רואה את צבע עורי? אני לבן ואת שחורה. אני אזיין אותך. הלבן הזה ילמד אותך לקח. את כתם שחור. את אשה שחורה ונחותה, את מטומטמת. את אפס, ואני מרוויח 800 דולר לדקה". הידיעה עוררה את זעמם של הצרכנים, וזכתה לטוקבקים רבים שקראו להחרים את הרשת.

סהר שפע מחזיק בסניפי ארומה תל אביב בלבד, ואילו אחיו, יריב שפע, מחזיק ברוב הסניפים של הרשת, המונה 80 סניפים סך הכל. השניים מסוכסכים ביניהם, ובתגובה לפרשה ניסו בארומה ישראל להתנער מסהר שפע, כשמסרו כי "סהר שפע הוא לא אחד מבעלי הרשת".

נעם ברמן, סמנכ"ל השיווק של ארומה ישראל, אמר ל-TheMarker כי לפסיקה נגד סהר שפע היתה השפעה עקיפה בלבד על ההחלטה לשכור את שלמור שרף, המתמחה בין השאר במשברים תקשורתיים. "עד עכשיו אני התעסקתי עם יחסי הציבור, וזה עומס גדול מדי. נפגשנו עם מוטי שרף, והחלטנו לקחת את המשרד שלו, שיטפל בתקציב באופן שוטף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully