וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בעולם המוזיקה: סולן להקת לינקין פארק התאבד בתלייה

20.7.2017 / 21:17

סולן הלהקה צ'סטר בנינגטון שם קץ לחייו כששהה בביתו הפרטי בלוס אנג'לס. בעבר סיפר כי שקל כמה פעמים להתאבד. בנינגטון, שהיה בן 41 במותו, היה חברו הקרוב של המוזיקאי כריס קורנל שהתאבד לפני כחודשיים. אלמנתו של קורנל: "חשבתי שלבי לא יוכל להישבר שוב"

דייב שחר

(בווידאו: מתוך ההופעה של לינקין פארק בישראל מ-2010)

לינקין פארק בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
לינקין פארק בהופעתם בישראל/נמרוד סונדרס

סולן להקת לינקין פארק, צ'סטר בנינגטון, התאבד בתלייה - כך נמסר הערב (חמישי) רשמית על ידי משטרת לוס אנג'לס. גורמי חוק מסרו לאתר TMZ כי הזמר תלה את עצמו בביתו הפרטי בלוס אנג'לס וכי גופתו נמצאה בשעות הבוקר על ידי אחד מעובדי המשק בבית. בנינגטון (41) היה נשוי ואב לשישה ילדים משתי נשים שונות. להקתו הייתה אמורה להופיע בניו יורק בשבוע הבא במסגרת קונצרט רוק גדול. עד כה לא נמסרה סיבת ההתאבדות של בנינגטון.

לפי דיווח ב-TMZ, בנינגטון היה מכור לסמים ולאלכוהול במשך שנים ובעבר אף הודה כי שקל מספר פעמים להתאבד שכן לדבריו הוא נוצל מינית על ידי גבר בעת שהיה ילד. בנינגטון היה חברו הקרוב של המוזיקאי כריס קורנל שהתאבד בתלייה אף הוא לפני כחודשיים. היום היה אמור להיות יום הולדתו ה-53 של קורנל, ולא ברור אם יש קשר בין התאבדותו של בנינגטון ליום הולדתו של חברו כריס קורנל. בהלווייתו של קורנל שר בנינגטון את השיר "הללויה" של לאונרד כהן.

עם היוודע דבר התאבדותו של בנינגטון, צייצה אלמנתו של קורנל, ויקי, ציוץ קורע לב: "בדיוק כשחשבתי שהלב שלי לא יוכל להישבר יותר. אני אוהבת אותך".

עוד באותו נושא

חקירת מותו של כריס קורנל: הזמר התאבד בתלייה

לכתבה המלאה
צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק, הלוויה של כריס קורנל. AP
בנינגטון שר בהלוויתו של חברו קורנל/AP

לפני כשבע שנים התראיין בנינגטון לוואלה! תרבות לפני הופעת להקתו בישראל. "הפסקתי לשתות ולעשן, גם סיגריות וגם סיגריות 'אחרות', ומאז חיי טובים בהרבה", סיפר בגילוי לב. "אני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי – טוב, אולי על חלק מהדברים. אבל ידעתי ליהנות ולחיות טוב, למרות שהחיים שלי הפכו אפלים ועצובים. בשנים הקשות של ההתמכרות הגעתי למקום לא טוב כאמן, ואמנות זה כל מה שיש לי. הסמים לא עזרו לי לכתוב, למעשה, הם גרמו לי לעשות הרבה פחות. אני במקום טוב בהרבה ואני מטפל בעצמי. החיים שלי השתפרו מאוד בזכות זה".

"בתחילת הקריירה שלנו, אחרי שהצלחנו להפתיע את כולם עם האלבום הראשון, כולם רצו שנחזור על ההצלחה שלו", סיפר. "באופן אירוני, אנשים שכמעט ולא רצו שנוציא אלבום, פתאום ביקשו עוד מאותו דבר, כי זה הצליח להביא משהו חדש שלא נשמע לפני כן וזו הברכה והקללה של האלבום הזה. בשלב הזה החלטנו להיות הלהקה שאנחנו רוצים להיות ולא הלהקה שרוצים שאנחנו נהיה וזו הייתה החלטה קשה, אבל מאז שהחלטנו ללכת בנתיב הזה – הדלתות נפתחו ואנחנו לא היינו נעולים יותר בחדר. הציפור שוחררה מהכלוב".

צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק. AP
בנינגטון/AP

להקת הנו-מטאל לינקין פארק פרצה בתחילת שנות האלפיים וזכתה להצלחה עולמית גדולה עם השילוב שלה בין קולו הנערי והמחוספס של בנינגטון שהיה אמון על השירה, ובין הראפ של מייק שינודה. בין להיטיהם הגדולים: "In the End", "Numb", "New Divide", "What I've Done", "Castle of Glass", "Crawling" ועוד ועוד.

במהלך השנים הלהקה שיתפה פעולה עם אמנים כמו ג'יי זי והדי ג'יי סטיב איוקי. באלבומה השביעי, שיצא רק לפני חודשיים בלבד ושממש היום יצא מתוכו קליפ חדש, פנתה הלהקה לכיוונים פופיים ומסחריים בהרבה, מה שהביא מעריצים רבים לטעון שהם מכרו את עצמם. ב-2010 אף הופיעו בפארק הירקון בתל אביב, הופעה שתועדה בסרט התיעודי שיצרו באותה תקופה.

ציוץ הפרידה של ויקי קורנל מצ'סטר בנינגטון

ציוץ הפרידה של בנינגטון מקורנל

צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק. AP
בנינגטון/AP
צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק. AP
בנינגטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully