וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין טיב טעם עלה ביום חשיפת "פרשת הביצים"

אלכסנדר כץ

6.4.2006 / 9:45

שלשום נחשף כי הרשת מכרה ביצים שפג תוקפן. לאחר מכן היא הציגה לכתב ביצים דומות מרשתות אחרות. הקמפיין, כרגע, לא יתייחס לעניין

אתמול בבוקר דיווח משרד יחסי הציבור של טיב טעם, לניאדו-סדן-גנאור, על העלאת קמפיין משולב של רשת השיווק, שעלה למעשה כבר שלשום בערב. במסגרת הקמפיין, נערך מיתוג למערכת בקרת האיכות החדשה של הרשת תחת הכותרת "בקרת האיכות המשולשת", משודר בטלוויזיה סרטון פרסומת לקראת החג ויחולק קטלוג קולינרי בינלאומי. את כלל הקמפיין מפיק משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בהשקעה כוללת של 500 אלף דולר.

ההודעה על הקמפיין הפרסומי, יצאה יום אחד לאחר חשיפתו של כתב Ynet שלומי דונר, כי ברשת נמכרות ביצים שתאריך השיווק האחרון שלהן פג, באותו יום בו עלה הקמפיין החדש של הרשת לאוויר. לאחר מכן, פורסם גם בערוצי הטלוויזיה, בידיעות אחרונות ובמעריב, על המקרה.

כזכור, לפני שלושה חודשים חשפה תוכנית הטלוויזיה כלבוטק פרשה אחרת בה הייתה מעורבת טיב טעם, שזכתה לשם "פרשת העוף המתובל", בה עלה כי הרשת מוכרת עוף מתובל שאינו ראוי למאכל אדם. בעקבות כך, שכרה טיב טעם את משרד יחסי הציבור ארד תקשורת לטיפול במשבר. לאחר סיומו של המשבר, הסתיימה ההתקשרות עם ארד, וטיב טעם שכרה את משרד יחסי הציבור לניאדו-סדן-גנאור וטיפול השותף במערך יחסי הציבור של הרשת.

הכתבה שונתה, הקמפיין יישאר בעינו

גורמים בטיב טעם מרימים גבה לגבי עיתוי הפרסום ב-Ynet, ביום בו אמור היה להעלות הקמפיין הפרסומי. אותם גורמים מתפלאים "כיצד בדק אותו לקוח המוזכר ב-Ynet מספר סניפי טיב טעם, וגילה את הביצים שפג תוקף שיווקן".

במהלך שעות הערב, נשלחו אנשי טיב טעם לעשרות סניפים של רשתות השיווק על מנת לרכוש ביצים. שם הם מצאו אריזות ביצים שעליהן מוטבעים תאריכים המצביעים על כך שפג תוקף שיווקם גם כן.

עם הממציאים הללו, הגיע אתמול אבי גנאור, מבעלי לניאדו-סדן-גנאור, למערכת Ynet והציג בפני הכתב שלומי דונר, את הממצאים. בעקבות כך, שונתה הכותרת של הכתבה ל-"רשתות שיווק", ושאר הרשתות התבקשו למסור תגובות, אולם תוכן הכתבה עדיין מתייחס לטיב טעם בלבד.

גנאור מאשר לוואלה! ברנז'ה כי נפגש אתמול בבוקר עם דונר: "נפגשתי איתו והצגתי לו את הביצים שנרכשו בכל רשתות השיווק. בכל מקרה הרשת לא משנה את את הקמפיין הפרסומי שלה בגלל הפרסום באמצעי התקשורת".

ב-Ynet מאשרים את פנייתם של אנשי טיב טעם הבוקר, ושינוי הכותרת. את תגובתו של דונר לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully