וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופ הופ טרללה

רוני קורן-דינר

21.6.2007 / 11:05

ערוץ הופ בתחרות צמודה עם ערוץ הילדים. הגיע ל-44% מסך הצפייה הכוללת בערוצי הילדים בגילאים 0-7

ערוץ הילדים הופ עקף במאי את ערוצי הילדים האחרים בכבלים - ערוץ הילדים, לוגי, ערוץ התינוקות לולי, ניקלאודיון וג'טיקס. הערוץ הגיע ל-44% מסך הצפייה הכוללת בערוצי הילדים בגילאים 0-7. הערוץ השני בצפייה בקרב ילדים הוא ערוץ הילדים (36%).

מבין כלל ערוצי הכבלים (לא כולל ערוץ 1, 2 ו-10), בקרב כל הגילים, נמצא שערוץ הילדים הוא המוביל בצפייה, עם 6%. ערוץ הופ הוא השני בצפייה מבין כל ערוצי הכבלים, עם 5% - לפני ערוצי נישה פופולריים כמו ערוצי הספורט, ויוה וערוץ 3. יש לציין כי קהל הצופים של ערוץ הילדים הוא רחב יותר, וגילו נע בין 5 ל-12. כמו כן, קיימת חפיפה ניכרת בין קהלי היעד של ערוץ הילדים וערוץ הופ.

רחוב סומסום והלו קיטי הנצפות ביותר

הערוץ משדר תוכניות של טאלנטים רבים בענף הבידור לילדים. הבולטים שבהם הם יובל המבולבל והזמרת רינת גבאי מ"הקרקס של רינת" וכן דורה בתוכנית "מגלים עם דורה". בנוסף, בין התוכניות הנצפות ביותר בהופ, ניתן למנות את "רחוב סומסום" ו"הלו קיטי".

נתונים אלה עולים מסקר שנערך במאי על ידי חברת "Market Watch" עבור HOT, בקרב מדגם של כ-6,000 מנויים. הסקר בוצע טלפונית, לאורך כל החודש, כולל בסופי שבוע.

ערוץ הופ הוא ערוץ המיועד לילדים בגילי 1-7. הערוץ שמשודר מאז פברואר 2000, נכלל בחבילת הבסיס של חברת הכבלים והלוויין ומגיע לכמיליון וחצי משקי בית בישראל. הצפייה הרחבה יחסית בערוץ מוסברת בכך שגם ילדים גדולים יותר מקהל היעד המוגדר צופים בערוץ, כחלק מצפייה משפחתית. ערוץ הילדים משודר מאז תחילת שידורי חברות הכבלים בתחילת שנות ה-90 וכאמור מיועד לגילי בית ספר יסודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully