וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בנשיא מתרגש: אובמה הודה לפעילים ובכה

9.11.2012 / 11:00

השבוע הדרמטי של ברק אובמה לא השאיר אותו אדיש, וכשפגש את עובדי ומתנדבי הקמפיין שלו בשיקגו, לא הצליח להסתיר את דמעותיו. "אני באמת גאה בכולכם", אמר להם וזכה לתשואות

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

ברק אובמה עומד בראש מעצמה עולמית ונושא בתפקיד המפקד העליון של הכוחות המזוינים, אבל כשנשיא ארה"ב מתרגש, גם הוא בוכה. יממה לאחר שניצח בבחירות את יריבו הרפובליקני מיט רומני, נפגש אובמה עם עובדי ומתנדבי מטה הבחירות שלו בשיקגו והודה להם על פעילותם למען בחירתו. "אפילו לפני התוצאות של אתמול בערב, אני מרגיש שהעבודה שעשיתי במירוץ על התפקיד היא סגירת מעגל, כיוון שהמשמעות של מה שאתם עשיתם היא שהעבודה שאני עושה חשובה. ואני באמת גאה בכך. אני באמת גאה בכולכם", אמר אובמה, מחה את דמעותיו וזכה לתשואות מהקהל.

נשיא ארה"ב ברק אובמה מזיל דמעה במהלך מפגש עם פעילי הקמפיין שלו, 7 נובמבר 2012. AP
לנגב לו את הדמעות. אובמה במפגש עם הפעילים/AP

"אני בטוח לחלוטין שכולכם תעשו דברים נפלאים בחייכם", אמר להם אובמה. הוא הודה כי צוות הקמפיין היה הרבה יותר טוב בהשגת המטרות וביעילותו מאיך שהוא היה בעבר כאשר עבד בצעירותו למען הקהילה בשיקגו. "הדבר החשוב ביותר שעליכם לדעת הוא שהמסע שלכם רק החל. אתם רק מתחילים. כל דבר טוב שנעשה בארבע השנים הבאות יחוויר בהשוואה למה שאתם תשיגו בסופו של דבר בשנים שיבואו".

אחרי שבמהלך הקמפיין ניתן היה לראות את אובמה רוקד, שר ונואם בנחרצות, בימים האחרונים הוא כבר לא יכל להסתיר את התרגשותו. גם ערב הבחירות, במהלך נאומו בעצרת באיווה ביום שני, הוא מחה דמעות וקולו נשבר כאשר הודה לכל מי שסייע לו בקמפיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully