וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: אתר הניצחון של רומני עלה לאוויר בטעות

לאחר שהמועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב הפסיד בבחירות, עלה לאוויר האתר תחת הכותרת "משרדו של הנשיא הנבחר". בינתיים, בעוד נמשכת ספירת הקולות בפלורידה, הדמוקרטים חוגגים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ביום שלישי הפסיד מיט רומני במרוץ לבית הלבן לנשיא המכהן, ברק אובמה, אך נראה כי יש מי שמסרבים לקבל את ההפסד. ביום רביעי, יממה לאחר פרסום תוצאות הבחירות, עלה לאוויר אתר ה"מעבר" שנבנה ליום שאחרי ניצחונו לכאורה של רומני בבחירות לנשיאות ארצות הברית.

המרוץ לבית הלבן - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המשימה הראשונה שלי היא להשיב את אזרחי ארה"ב לעבודה". האתר באוויר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת הכותרת "משרדו של הנשיא הנבחר", נשא אתר הניצחון את הסיסמא: "קטן יותר, פשוט יותר, חכם יותר: האמן באמריקה". האתר "פוליטיקל ווייר" הספיק לקחת צילומי מסך מאתר המעבר של רומני, שעד מהרה ירד מהרשת. באחד הצילומים נראית תמונתו של רומני, לצד דגל ארה"ב, ולידה נכתב: "הנשיא הנבחר, מיט רומני". עוד נכתב: "המאה ה-21 יכולה וחייבת להיות מאה אמריקאית. הלפיד שאמריקה נושאת הוא כזה של הגינות ותקווה". בעמוד אחר נכתב: "אני נרגש מהצפיות שלנו כאומה. המשימה הראשונה שלי היא להשיב את אזרחי ארה"ב לעבודה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצילומים אחרים נראים קישור להצעות עבודה בממשל, הזמנה למסיבת חנוכת הממשל ב-21 בינואר ותמונתו של הסגן המיועד של רומני, פול ראיין. "הנשיא הנבחר רומני עובד בשיתוף פעולה הדוק עם צוות המעבר שלו כדי להבטיח מעבר חלק של הכוח ב-20 בינואר 2013 וכדי להתחיל לעבוד למען אזרחי ארה"ב", נכתב עוד.

מטה רומני הודה בהפסד גם בפלורידה

בתוך כך, נמשכת ספירת הקולות במדינת פלורידה, שגם בה מסתמן ניצחון לאובמה – ניצחון במדינת מפתח נוספת. נכון ליום חמישי אחר הצהריים (שעון ארה"ב) אובמה מוביל על רומני בכחצי אחוז, אך שתיים מבין שלוש הקלפיות שקולותיהן עדיין נספרים – פאלם ביץ' וברווארד, הן בעלות נטייה מובהקת למפלגה הדמוקרטית, בראשה עומד אובמה. גם למדינה השלישית, דובל, ישנה נטייה קלה לטובת הדמוקרטים, אך באופן מסורתי תושביה מצביעים למועמדים רפובליקנים.

המפלגה הדמוקרטית בפלורידה מצדה כבר הכריזה על ניצחונו של אובמה במדינה. "בשם כל הדמוקרטים בפלורידה, אני מברך את הנשיא ברק אובמה על היבחרו מחדש ועל זכייתו ב-29 האלקטורים של פלורידה", אמר בהצהרה רוד סמית', נשיא המפלגה הדמוקרטית בפלורידה.

מנגד, מטהו של רומני הודה אמש בהפסדו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית במדינת פלורידה. "המספרים בפלורידה מראים שהיינו יכולים לנצח", אמר יועצו של רומני ברט דוסטר ל"מיאמי הראלד". "בהתבסס על הסקרים ועל הארגון שלנו, חשבנו שעשינו את מה שצריך כדי לנצח. ללא ספק, הפסדנו, ויש תחושה שהחמצנו משהו. אני יכול להבטיח שזה לא יקרה פעם נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully