וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד 4 שנים קשות - כך ייראה אובמה בשנת 2016

המגזין Businessweek האמריקאי צופה כיצד ייראה נשיא ארה"ב אחרי ארבע שנות כהונה נוספות, בהן שיערו צפוי להלבין וקמטים ייכסו את פניו. אובמה התייחס לא פעם לדאגות התפקיד

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

להיות האיש החזק בעולם זה תפקיד נחשק, הנושא הרבה יתרונות, אבל גם הרבה דאגות. זיקנה זרקה בסערו של נשיא ארצות הברית החדש-ישן, ברק אובמה, במהלך ארבע שנות הכהונה האחרונות, ושיערות שיבה צפויות לעטר את ראשו גם בכהונה הבאה. עמוד השער של המגזין Businessweek האמריקאי של סוכנות בלומברג הרכיב תמונה משוערת של מראה הנשיא בשנת 2016 – שנת סיום שמונה שנות כהונת אובמה.

בחירות בארה"ב 2012 - כותרות אחרונות:
אובמה הבטיח בנאום הניצחון: "הטוב עוד לפנינו"
הבוקר שאחרי: אובמה מתחיל לבנות את הממשל החדש
רומני נשא נאום הפסד: "מאחל לאובמה הצלחה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה דאגות. אובמה על שער המגזין Businessweek/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול הביע הציבור האמריקאי אמון מחודש בנשיא המכהן ושלח אותו לארבע שנים נוספות בבית הלבן. "הלילה, בבחירות האלה, אתם - העם האמריקני, הזכרתם כי המסע היה ארוך וקשה", אמר אובמה בנאום הניצחון שנשא במטהו בשיקגו. "לחמנו את דרכנו חזרה ואנחנו יודעים בלבנו שעבור ארצות הברית, הטוב עוד לפנינו", הבטיח הנשיא, וביקש להודות לכל הבוחרים: "אני רוצה להודות לכל מי שהשתתף בחירות, בין אם הצבעתם בפעם הראשונה, בין אם החזקתם שלט של אובמה או של רומני. אתם עשיתם את ההבדל".

עוד אמר אובמה לבוחריו כי "הלילה הצבעתם לפעולה, לא לפוליטיקה. ביקשתם להתמקד בעבודה שלכם, לא שלנו. העבודה שלכם לא נגמרה. תפקיד האזרח לא נגמר בהצבעה. למדינה הזו יש יותר עושר מכל אומה, זה לא מה שהופך אותנו לעשירים. יש צבא חזק, אבל זה לא מה שהופך אותנו לחזקים. החיבור שלנו הופך אותנו למדינה המשפיעה בעולם. החירות שכל כך הרבה אמריקאים נלחמה עבורה שבאה עם חובות, זה מה שהופך את אמריקה לגדולה", הדגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully