וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: רומני "הפריט" בטעות את ארה"ב בנאום בחירות

יעל אבן אור, ארה"ב

2.9.2012 / 10:11

בוועידה בטמפה, נשא המועמד לנשיאות אמנם נאום ללא-רבב, אך בעיר הסמוכה הוא שוב מעד בלשונו והתייחס למדינה כאל "עסק". סגנו המיועד, פול ראיין, הודה שבילף תוצאת מרתון

צילום: רשת C-SPAN, עריכה: גדי וינסטוק

במהלך שלושת ימי הוועידה הרפובליקנית בפלורידה בשבוע שעבר, עשו אנשי הקמפיין של המועמד לנשיאות, מיט רומני, מאמצים ניכרים כדי להסיר מעליו את מעטה הקשיחות והקור שהוציא את שמו לשמצה.

נאום חייו ביום חמישי היה שיאו של מפגן הראווה של המפלגה, וסייע להציג אותו כאב מסור, בעל אוהב ואיש קהילה וכנסיה.

חלקים גדולים בוועידה בטמפה הוקדשו כדי לנער מרומני את המוניטין הבעייתי שלו כאיש עסקים חסר-לב, שפיטר המוני עובדים במסגרת התאגיד "ביין קפיטל".


ואולם, למחרת, בעיר הסמוכה ג'קסונוויל, סדק רומני בטעות את תדמיתו החדשה, כשהתייחס בטעות לארצות הברית כאל "עסק" (company) במקום כאל מדינה (country).

בשידור טלוויזיה שתיעד את פליטת הפה, ניתן לראות כיצד רומני עצר לשבריר שנייה אחרי שהבין את הטעות המביכה, ומיהר להמשיך בדבריו כדי להסוות אותה.

בחירות 2012 בארה"ב - סיקור מלא בוואלה! חדשות

אן רומני מחלקת ממתקים לעיתונאים במטוס הפרטי של בעלה, מיט רומני. 1 בספטמבר 2012. AP
אן רומני מחלקת ממתקים לעיתונאים בדרך חזרה מפלורידה/AP

"הוא (הנשיא אובמה – י.א.א) לא יודע מה דרוש כדי לגרום לכלכלה לעבוד", אמר רומני לקהל. "פול ראיין ואני מבינים כיצד הכלכלה עובדת. אנחנו מבינים איך וושינגטון עובדת, ובכוונתו להושיט יד לעבר הצד השני. נמצא אנשים שיש להם אהדה כלפינו, אנשים שרוצים לוודא ש'העסק' הזה מתמודד עם האתגרים שלו. נשיב את אמריקה למסלולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ראיין: התבלבתי כשאמרתי שרצתי מרתון בפחות משלוש שעות

לשמחתם של הדמוקרטים, גם המועמד הרפובליקני לתפקיד סגן נשיא ארצות הברית, פול ראיין, מעד בלשונו בסוף השבוע, אחרי נאומו המשולהב בוועידה. הוא נאלץ להודות ששיקר כשאמר שהשלים בעבר ריצת מרתון ב"שעתיים וחמישים ומשהו דקות".

בראיון שנערך עמו ברדיו לפני שבועיים, סיפר ראיין על ההישג. דבריו עוררו חשד, והטענה נבדקה על ידי כתב של מגזין האתלטיקה Runner's World, ונמצא כי אין תיעוד שכזה. בהצהרה שפרסם ראיין ביום שבת, הוא טען ש"התבלבל", מאחר שהמרוץ התקיים לפני למעלה מ-20 שנים, וכי תוצאתו בוודאי קרובה יותר לארבע שעות מאשר לשלוש. ראיין ידוע כחובב כושר וספורט, והוא מתגאה בתיעוד מדויק של אחוזי השומן בגופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully