וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS רוכשת את ג'נגו ב-107 מיליון דולר במזומן

שירלי יום-טוב

4.12.2006 / 10:55

ג'נגו רשמה הכנסות בסך 11 מיליון דולר בינואר-ספטמבר. NDS צפויה להשלים את את הרכישה ברבעון הראשון של 2007

חברת NDS הכריזה על רכישה חברת ג'נגו, ספקית תוכנה לשערי גישה בפס רחב, בסכום של 107.5 מיליון דולר במזומן. העסקה פורסמה לראשונה ב-TheMarker בשבוע שעבר. אן.די.אס צפויה להשלים את הרכישה ברבעון הראשון של 2007, והעסקה כוללת תשלום נוסף של 17 מיליון דולר המותנה בעמידה ביעדים כספיים בשנה הקרובה. במסגרת ההסכם, סוכם כי חלק מהתשלום הכולל יושקע בתנאים מסוימים בקידום מטרות חינוכיות בישראל.

אן.די.אס, שהחלה את דרכה כחברה ישראלית בהר החוצבים בירושלים, מתמחה בפתרונות לאספקת שידורים מאובטחים באמצעות כבלים ולוויין. המערכות שלה כוללות ממירים ובהם כרטיסים חכמים, המאפשרים את קבלת השידורים מהחברה המספקת אותם.

ג'נגו פיתחה פלטפורמת תוכנה המותקנת מרחוק, והיא מאפשרת לספקי טלפוניה להציע ללקוחותיהם שירותים חדשים, כמו העברת שידורים על גבי הרשת (IPTV), שירותי וידיאו לפי דרישה (VOD) ושירותי טלפוניה ומרכזיות על גבי הרשת - VoIP ו-IPPBX.

אן.די.אס תוכל להציע ללקוחות פתרון המשלב את התוכנה של ג'נגו בממירים דיגיטלים (set-up boxes). הפתרון יאפשר בין השאר שירותי טלפוניה, וידיאו על פי דרישה, טלוויזיית אינטרנט ואינטרנט אלחוטי. כיום מציעות חברות כבלים (למשל HOT הישראלית) שירותי טלפוניה ואינטרנט, מעבר לאספקת שידורי טלוויזיה.

לדברי ד"ר אייב פלד, נשיא ומנכ"ל אן.די.אס, "רכישת ג'נגו תציב את החברה בעמדה שתאפשר לה להיטיב לענות על הדרישה הגוברת בהתמדה של ספקי שירותי טלוויזיה בתשלום להציע ללקוחותיהם שירותי וידיאו אמינים באמצעות פס רחב".

חברת ג'נגו רשמה בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמיחה של למעלה מ-100%, להכנסות של 11 מיליון דולר, ומאן.די.אס נמסר כי היא רווחית.

אן.די.אס, שבשליטת תאגיד המדיה ניוז קורפ של רופרט מרדוק, הרוויחה ברבעון האחרון 35 מיליון דולר והציגה הכנסות של 164 מיליון דולר. שווי השוק של החברה בבורסת נאסד"ק עומד על 2.7 מיליארד דולר. תמיר פישמן ומשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן ייעצו לאן.די.אס בעסקה, וג'פריס ברודוויו ואורי רוזן ושות' היו מצידה של ג'נגו.

לג'נגו מרכז פיתוח בנתניה וסניפים בארה"ב, באנגליה ובטייוואן. החברה נוסדה בשנת 1998 על ידי עופר וילנסקי ודרי שריבמן, וזכתה למימון מקרן אינפניון, קרן אינטל קפיטל, חברת קונקסנט, קרן פרטק אינטרנשיונל וקרן טלסופט פרטנרס. לג'נגו, המעסיקה כ-140 עובדים, יש הסכמים עם חברות ציוד גדולות, ובהן לינקסיס (סיסקו), נטגיר, יו.אס. רובוטיקס ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully