וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטוויז'ן מוחקת את המותג נטאקשן

איילה צורף

28.11.2005 / 13:59

בחברה צופים גידול של 30% במכירות באתר בעקבות המהלך. האתר החדש יעלה במקביל באינטרנט, בטלוויזיה ובאיי מוד של סלקום

לאחר שנים רבות והשקעה פרסומית יקרה, החליטו ראשי נטוויזן למחוק את המותג נטאקשן ולהקים במקומו זירת סחר אלקטרונית בשם נענע שופס.

מנטוויז'ן נמסר כי: "נענע שופס, שהוקם בהשקעה של מיליון שקל, תהיה זירת הסחר הראשונה שתעלה במקביל בשלוש פלטפורמות: באינטרנט, בטלוויזיה ובסלולר - בסלקום איי מוד".
במסגרת המהלך נמחקו זירות הסחר האלקטרוני של נטוויז'ן - נטאקשן ונטאקשן 333 הערוץ האינטראקטיבי בטלוויזיה". בחברה צופים גידול של 30% במכירות באתר בעקבות המהלך.

נענע שופס תעלה גם באתרי האינטרנט NRG וגלובס. לדברי אבי צבי משנה למנכ"ל נטוויז'ן: "בעוד שבתחומים אחרים, כמו תוכן, פרסום, קהילות וכיו"ב, האינטרנט הפך לכלי דינאמי ומרגש, הרי שבכל הקשור לחוויית הקניות, אתרי הסחר הישראלים נותרו מאחור ושימשו ככלי פונקציונאלי אך סטטי להשגת מידע צרכני ורכישות. נענע שופס תהיה הראשונה לנסות ולהפוך את הקניה באינטרנט לבילוי".

לדברי צבי: "בנטאקשן יש מדי יום כ-30,000 גולשים שונים, ובנוסף כ-10,000 משקי בית המבקרים מדי יום בערוץ נטאקשן 333 בכבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully