וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופספין מפטרת 40% מעובדיה בישראל

28.4.2008 / 11:10

על פי ניתוח שערכה החברה, נראה כי הדור הנוכחי של צנתר ההדמיה שפיתחה עדיין אינו מתאים לשימוש באופן מסחרי שגרתי

חברת טופספין מדיקל הודיעה הבוקר על קיצוץ משמעותי בתקציבי הפיתוח ועל פיטורי 20 מ-50 עובדי החברה בישראל. החברה מפתחת צנטר הדמיה לאבחון נגעים בעורקי הלב. בהודעת החברה נמסר כי על פי ניתוח שערכה בשבועות האחרונים, ובעקבות התייעצויות עם מומחים מקצועיים נראה כי הדור הנוכחי של צנתר ההדמיה שפיתחה עדיין אינו מתאים לשימוש באופן מסחרי שגרתי. להערכת החברה, יידרשו משאבים רבים נוספים וזמן רב להמשך פיתוח ושיפור צנתר ההדמיה לצורך הפיכתו למוצר מקובל יותר לשימוש מסחרי בהיקף נרחב.

בהתאם לכך, הוחלט כי בעוד שבמהלך החצי הראשון של שנת 2008 יהיה קצב ההוצאות למחקר ופיתוח דומה לזה של 2007 , הרי שבמחצית השנייה של 2008 יקטן קצב הוצאות אלו בכ-40% ביחס ל-2007. בנוסף, הוחלט על צמצום ההוצאות על כוח אדם בחברה, בין היתר, בקיצוץ 20 מ-50 עובדי החברה עד תום המחצית הראשונה של השנה.

כמו כן, מתכננת הקבוצה לבצע שינויים אצל נושאי משרה בכירים בחברה ובטופספין ישראל. איל קולקה, סמנכ"ל הכספים ומזכיר החברה, וכן כסמנכ"ל הכספים של טופספין ישראל, יסיים את תפקידו ויכהן כסמנכ"ל של החברה הבת בהיקף משרה של 50% משרה. במסגרת תפקידו, הוא יהיה אחראי על מאמצי הקבוצה לגיוס נוסף של הון, לרבות קשר עם המחזיקים בניירות הערך של החברה. תמי שרביט-בכר, המכהנת כחשבת בטופספין ישראל, תכהן כמנהלת הכספים וכמזכירת החברה וכן כמנהלת הכספים של טופספין ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully