וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנס בני סלע תרם כסף לנפגעות תקיפה מינית

4.6.2001 / 7:37

האנס הסדרתי, שנידון ל-35 שנות מאסר, ביקש גם לעבוד בהתנדבות באגודה לנפגעות תקיפה מינית; מנהלת מרכז הסיוע: "תפקידנו להיענות לצורכי הנפגעות ולא לצורכי התוקפים"; תרומתו תוחזר

באגודה לנפגעות תקיפה מינית שמחים לקבל כל תרומה כספית שתאפשר את המשך פעילות האגודה. אבל אתמול מצאו עצמן המתנדבות בדילמה בלתי אפשרית, שגרמה להן להחזיר את התרומה ולא לשמוע יותר מהתורם. במדובר ב-200 שקלים שתרם לאגודה לא אחר מאשר "האנס הסדרתי" בני סלע.

סלע מרצה עונש של 35 שנות מאסר על סדרת מעשי אונס אכזריים. הוא אף הרהיב עוז ופנה במכתב לאגודה בבקשה לעבוד במסגרתה בהתנדבות. "ידיעות אחרונות" מפרסם הבוקר כי בשב"ס תמהים האם מדובר בשינוי שעבר האנס הכזרי או שמא מדובר בניסיון מניפולטיבי שמאחוריו מערכת יחסי ציבור עצמית של סלע.

בדיון שנערך בבית המשפט המחוזי בתל-אביב לפני ימים אחדים ביקש סלע לאשר הקמתה של קבוצה לטיפול בעברייני מין בכלא. הוא הסביר לשופט כי אסירים החייבים לו כספים ביצעו עבורו את ההפקדה. השופט, דוד בר אופיר, דחה את בקשתו של סלע להקים קבוצה טיפולית וביקש מהשב"ס לבדוק כיצד קרה שהאנס העביר תרומה לאגודה בעודו בכלא.

מירב דדיה, מנהלת מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית, אמרה בתגובה כי סלע מנסה מזה מספר חודשים ליצור קשר עם המרכז. "תפקידנו להיענות לצורכי הנפגעות ולא לצורכי התוקפים. תרומתו של סלע תוחזר לו ואנו דורשות שלא יפנה אלינו בעתיד", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully