וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האב רצח את בתו לאחר שהתעלל בה

24.12.2004 / 15:15

מעצרו של לוי לליק, בן 27 מתל אביב, הוארך. בחקירתו הודה כי טלטל את בתו הפעוטה לאחר שבכתה. המשטרה חשפה חשדות להתעללות מינית. האב נשלח להסתכלות. האם נעצרה בחשד לאי מניעה

בית משפט השלום בתל אביב האירך ב-9 ימים את מעצרו של לוי לליק, בן 27 מתל אביב, החשוד ברצח בתו התינוקת בת החודשיים. בחקירתו הודה לליק כי טלטל את בתו כדי להרגיעה, לאחר שבכתה. לטענתו, לא התכוון לפגוע בפעוטה. עם זאת, בדיון הארכת המעצר חשף נציג המשטרה שורה של פרטים המצביעים על חשדות להתעללות קשה שביצע האב בבתו. בקול ישראל דווח, כי התינוקת תנותח כדי לקבוע אם עברה התעללות מינית.

החקירה העלתה כי גרם לה שברים בכל חלקי גופה, וגם שפך עליה מים רותחים. הבוקר נשלח האב להסתכלות פסיכיאטרית בבית החולים אברבנל בבת ים. פרקליטו אומר כי הודה במעשים משום שחשש מהחוקרים.

אמה של התינוקת, סופי, נעצרה אף היא, ומעצרה הוארך בארבעה ימים. היא חשודה כי ידעה שבעלה מתעלל בבת, אך לא מנעה זאת ולא דיווחה על המעשים למשטרה.

צוות מד"א הזעיק המשטרה בשל מצב התינוקת

כתבת "הארץ", רוני זינגר, מוסיפה:

סמוך לשעה 21:00 אתמול התקבל דיווח במשטרה על אב שמצא את בתו בת החודשיים, כשהיא מחוסרת הכרה בחדרה בדירתם ברחוב חפר בדרום תל אביב. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום, מצא את התינוקת כשהיא מוטלת במיטתה, אינה נושמת ועל ראשה וחזה ניכרות פגיעות קשות. נסיונות החייאה של הילדה - לא צלחו. האב עצמו היה אותה שעה בגילופין.

בשל מצב התינוקת, שהיתה פגועה בכל חלקי גופה, ובשל הזנחה שהתגלתה בדירה - הזעיקו אנשי מד"א את המשטרה. תוצאות בדיקת פתולוג משטרה שהגיע אל הדירה, העלו חשד, כי מדובר באירוע פלילי. למקום הגיעו חוקרי משטרת מרחב יפתח שפתחו בחקירה.

בגרסה הראשונה שמסר האב לחוקרי המשטרה, הוא סיפר, כי במהלך האכלתה, חירחרה התינוקת, אבל הוא לא חשד שאירע לה דבר מה. לטענתו, הוא השכיב את בתו לישון, אך כאשר ניגש למיטתה זמן קצר לאחר מכן - גילה כי היא אינה נושמת.

האם, ששהתה בשעות הערב אצל חברה, עוכבה לחקירה ומסרה עדותה במשטרה. בני הזוג עלו ארצה מחבר המדינות בחודשאוגוסט השנה.מפקד מרחב יפתח במשטרת תל אביב, ניצב משנה מוטי כהן, אמר אתמול, כי "על כל חלקי גופה של הילדה נמצאו סימני אלימות". במשטרה חושדים, כי הילדה נרצחה באמצעות מכשיר קהה או במכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully