וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומים בני 10 נהרגו בתאונה באשקלון

29.5.2004 / 11:12

אחותם בת ה-16 נפצעה קשה ואמם, שנהגה ברכב, נפצעה בינוני, כשרכבם התנגש במשאית חונה. הולכת רגל נהרגה בתאונת פגע וברח בצומת בית דגן

שני אחים תאומים בני 10, יובל וגיא ויינר, נהרגו הלילה בתאונת דרכים שהתרחשה בכניסה הצפונית לאשקלון. "הארץ" דיווח כי אחותם, תבל בת ה-16, נפצעה קשה ואמם, רחל בת ה-53, נפצעה בינוני.

התאונה התרחשה כאשר האם שנהגה ברכב סטתה עם מכוניתם הפרטית לשוליים ופגעה במשאית שחנתה בצד הכביש. ניידות מגן דוד שהגיעו למקום העבירו את המשפחה לבית חולים ברזילי באשקלון, שם מתו שני האחים מפצעיהם.

הולכת רגל נהרגה הבוקר בצומת בית דגן מפגיעת מכונית בתאונת פגע וברח, בעת שרצה בשוליים הימניים של הכביש. בקול ישראל דווח כי הנהג, שנסע במכונית יהונדאי כחולה, נמלט. המשטרה איתרה את המכונית ופתחה בחיפושים אחר הנהג.

ילדה בת 12 נפצעה לפני הצהריים באורח קשה ושני בני אדם נפצעו באורח קל בתאונת דרכים שאירעה בצומת כפר מונש, סמוך לנתניה. הפצועים פונו לבית החולים בלינסון בפתח תקוה. התאונה אירעה בעקבות התנגשות של שני כלי רכב. מחקירת המשטרה עולה כי אחד הנהגים לא ציית כנראה לתמרור עצור.

רוכב אופנוע נפצע הבוקר קשה בכביש ברקת שוהם, לאחר שאיבד שליטה על כלי הרכב והתהפך. הוא פונה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

בגלי צה"ל דווח כי משטרת התנועה פסלה ביממה האחרונה את רשיונות הנהיגה של 85 נהגים. מרבית הפסילות התבצעו בגין נסיעה במהירות מופרזת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully