וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבר הכנסת מפגין זלזול בוטה בחוק"

29.10.2003 / 10:14

רשיון הנהיגה של טאלב א-סאנע נשלל לחצי שנה אחרי שנתפס נוהג במהירות 153 קמ"ש. התובעת: מדובר בהרשעה ה-63 שלו. פרקליטו: הוא מבלה רוב זמנו על הכביש

לחבר הכנסת טאלב א-סאנע תהיה חצי שנה לחשוב על התנהגותו על הכביש כיוון שרשיונו נשלל אחרי שנתפס על ידי משטרת התנועה נוהג במהירות 153 קמ"ש, בכביש בו המהירות המותרת היא 90 בלבד.

א-סאנע, נהג ותיק למדי, צבר עד היום 63 הרשעות על עבירות תנועה שונות שביצע במשך השנים. ב"ידיעות אחרונות" פורסם שהשופטת ששללה את רשיונו ציינה בגזר הדין כי "הנאשם, שנמנה עם 120 המחוקקים של הכנסת, מפגין זלזול בוטה בחוק".

העבירה האחרונה של א-סאנע על הכביש אירעה לפני כמה חודשים ורשיונו נפסל בו במקום ל-30 יום על ידי השוטרים ובהמשך הוא זומן למשפט. התובעת המשטרתית ציינה במשפט שלחבר הכנסת יש, כאמור, עבר עשיר של עבירות תנועה, רבות מהן על מהירות. במקרה האחרון נהג הנאשם במהירות גבוהה בכביש מפותל בשעה מאוחרת מאוד ובכך סיכן את עצמו ונהגים אחרים. התובעת ציינה שא-סאנע צריך ללמוד לקח וממשיך לעבור על החוק.

פרקליטו של חבר הכנסת טען שמרשו נוהג מזה 20 שנה ומבלה את רוב ימיו על הכביש. השופטת, כאמור, לא התרשמה מטיעוני ההגנה ופסקה מלבד שלילת רשיון הנהיגה לחצי שנה, קנס בסך 1,600 שקל או 15 ימי מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully