וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסק הדין במשפט מרדכי - בעוד חודשיים

2.1.2001 / 8:43

אתמול הסתיימו עדויות ההגנה; הסיכומים בעוד שלושה שבועות; כוכי מרדכי שקלה להעיד מטעם ההגנה, אך נרתעה מהחשיפה; פגישה נרגשת באולם המשפט בין מרדכי לחברתו לשעבר, שהעידה לטובתו

פסק הדין במשפטו של ח"כ יצחק מרדכי יינתן בחושד מרץ הקרוב. אתמול הסתיים שלב עדויות ההגנה ולמרות ששני הצדדים ביקשו ארכה של חודשיים לסכם את טיעוניהם, קבע ראש הרכב השופטים בבית משפט השלום בירושלים, השופט יעקב צבן, כי הסיכומים יוגשו כבר בעוד שלושה שבועות.

מרדכי, שר התחבורה לשעבר, נאשם בביצוע מעשה מגונה, מעשה מגונה בכוח והטרדה מינית נגד שלוש נשים. בעדות שנמשכה עשר שעות כפר מרדכי בכל ההאשמות נגדו.

"הארץ" מפרסם הבוקר כי פרקליטיו של מרדכי אמרו אתמול כי גרושתו, כוכי מרדכי, שקלה להעיד מטעם ההגנה. לבסוף החליטה כי היא אינה מעוניינת בחשיפה מסוג זה בשלב זה של חייה.

במסגרת עדויות ההגנה הופיעה אתמול במשפט חברתו לשעבר של מרדכי, ד"ר ליאור שושון-גוטמן. הפגישה בין השניים היתה נרגשת ומרדכי לחץ את ידה בחום. ד"ר שושן-גוטמן העידה כי בתקופה שבה, על פי כתב האישום, תקף מרדכי את אחת הנשים, חיילת שהיתה תחת פיקודו, היא נפרדה ממנו למשך מספר חודשים. בכתב התביעה נאמר כי מרדכי שיכנע את הצעירה לעלות לדירתו בטענה כי חברתו נמצאת שם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully