וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שדדו את שכנם, רצחו אותו והציתו את הדירה

1.8.2017 / 11:38

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תאמר חוג'יראת וקארין סמנודי, בני זוג מחיפה, בגין דקירתו למוות של שכנם יורי בוגוזמוב שסירב לתת להם כסף - ושריפת דירתו. עורך דינה של הנאשמת: "מעורבותה היא תולדה של אלימות ופחד מצד בן זוגה"

עריכה: שניר דבוש

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) נגד בני זוג מחיפה בגין רצח שכנם ושריפת גופתו במהלך שוד בביתו. על פי כתב האישום, דקר למוות תאמר חוג'יראת, בן 27, את שכנו יורי בוגוזמוב, שהיה בן 56 במותו, ובת זוגו קארין סמנודי סייעה לו. סעיפי האישום הם רצח, שוד, הצתה ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, השניים לא עבדו למחייתם, וביקשו מבוגוזמוב כספים בכמה הזדמנויות, והוא נעתר לבקשותיהם. לפני כשלושה שבועות הם נכנסו לדירתו במטרה לבקש ממנו סכום נוסף, נעלו את הדלת, וכשהוא סירב לבקשתם הוציא חוג'יראת סכין והצמיד אותו לצווארו בדרישה לקבל את כרטיס האשראי שלו. סמנודי לקחה את הכרטיס והלכה למשוך כסף, וחוג'יראת דקר את בוגוזמוב למוות.

שריפה בדירה בקומה רביעית בחיפה. דוברות מד"א כרמל, מערכת וואלה! NEWS
כוחות כיבוי ומד"א בזירה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א כרמל

סמנודי לא הצליחה למשוך את הכסף ושבה לדירה, והשניים מצאו בחפציו של הנדקר שקית עם 23 שקלים במטבעות. חוג'יראת הצית את הדירה, "בנוכחותה ובידיעתה של הנאשמת", והשניים נמלטו.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. עו"ד בוריס שרמן, המייצג את סמנודי מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "מדובר בצעירה ללא עבר פלילי שסבלה מאלימות קשה מצד בן זוגה, ואף הוגשו כנגדו תלונות על אלימות. לטענתה כל מעורבותה באירוע הטרגי היא תולדה של האלימות והפחד שהפעיל כלפיה בן זוגה. לאור זאת, אפילו לדעת התביעה, חלקה באירוע הוא קטן". עו"ד ליאור בר זוהר, המייצג את חוג'יראת, אמר בתום הדיון: "נלמד את חומר החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully