וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליע נורה לעבר דירת עבריין בצפון תל אביב

9.7.2017 / 23:08

קולות ירי נשמעו בבניין שבו מתגורר העבריין בן כהן. כוחות משטרה הוזעקו למקום ומצאו במהלך סריקות על אחד הקירות בחזית הבניין סימן של נקב מקליע. במשטרה בודקים אם מדובר בירי מכוון לביתו של כהן, שאיבד את רגליו בניסיון חיסול בינואר 2016

כתב אישום הוגש נגד העבריין בן כהן בגין מעשה מגונה ואיומים על מטופלת. מאצ'י הוף
כהן/מאצ'י הוף

חלון בבניין ברחוב מיכאל נאמן שבצפון תל אביב נפגע הערב (ראשון) מקליע, ובמשטרה בודקים אם מדובר בירי שבוצע באופן מכוון לעבר ביתו של העבריין המוכר בן כהן, שמתגורר בבניין. לאחר שנשמעו קולות ירי ברחוב הוזעקו כוחות משטרה למקום והחלו לבצע סריקות במקום, ומצאו על אחד הקירות בחזית הבניין סימן של נקב מקליע.

בינואר 2016 כהן, בכיר בארגונו של עמיר מולנר, נפצע באורח קשה בניסיון חיסול ונותר קטוע רגליים, לאחר שמטען רב-עוצמה הוצמד לכלי רכב שבו נסע והופעל בפינת הרחובות שפע טל וערבי נחל שבגבול תל אביב-גבעתיים. שני נוסעים שהיו עמו נפצעו באורח אנוש ובינוני. בעקבות ניסיון החיסול הוצמדה שמירה מטעם המשטרה סביב השעון על חדרו של כהן במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב, מחשש שמי שניסה לחסל אותו ינסה להשלים את המשימה במיטת האשפוז.

עוד בוואלה! NEWS:
מנדלבליט על השלט שגורס שנתניהו אשם: "לכל נחקר זכות להליך הוגן"
ח"כ חזן: "בפרקליטות יש מי שצריך להיות מאחורי סורג ובריח"
בן 25 נפצע קשה בפיצוץ מטען חבלה באופנוע ביפו; הרקע פלילי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כהן לאחר ניסיון החיסול/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך חקירת ניסיון החיסול נבדק קשר לניסיון חיסולו של איציק כהן, גיסו של יעד החיסול, כחצי שנה לפני כן. במקרה זה עלה החשד כי אנשיו של עבריין בכיר אחר עומדים מאחורי נסיון החיסול. במשטרה אמרו אז כי לבן כהן ישאויבים רבים בעולם התחתון. "הוא מסוכסך עם מרבית הדמויות הפועלות האזור", אומר קצין במשטרת תל אביב.

בספטמבר האחרון הורשע כהן מסגרת הסדר טיעון במעשה מגונה באישה בעת שאושפז בבית החולים תל השומר. על פי הסדר הטיעון, הפרקליטות וההגנה נעתרו בהסכמה למאסר על תנאי ופיצוי בסך 25 אלף שקל לאישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully