וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חזן: "בפרקליטות יש מי שצריך להיות מאחורי סורג ובריח"

9.7.2017 / 11:16

חבר הכנסת תקף את הערעור שהגישה הפרקליטות על הרשעתו בנהיגה במהירות מופרזת שבגינו נוספו לו שלושה חודשי שלילה על תנאי. חזן, שהורשע בנהיגה במהירות 142 קמ"ש בדצמבר באילת, קרא למפכ"ל לערוך "בדק בית"

צילום: בני בן סימון, עריכה: שניר דבוש

"חלק מהאנשים בפרקליטות צריכים להיות מאחורי סורג ובריח" - כך הגיב היום (ראשון) ח"כ אורן חזן (הליכוד) להחלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע להוסיף שלושה חודשי שלילת רישיון נהיגה על תנאי לעונשו בגין נהיגה במהירות מופרזת בחודש דצמבר האחרון. חזן הורשע לפני כחודשיים בבית המשפט לתעבורה באילת, רישיון הנהיגה שלו נשלל למשך חודש והוא נקנס בסכום של 1,500 שקלים, בגין נסיעה במהירות 142 קמ"ש בכביש 90.

הפרקליטות הגישה בחודש שעבר ערעור על עונשו של חזן וביקשה להוסיף בין שלושה לשישה חודשי שלילה בפועל. זאת לאחר שבית המשפט ביקר בחריפות את המדינה על כך שבחרה שלא להגיע מראש להסדר עם חזן וטענה כי הדבר נעשה דווקא משום שהינו נבחר ציבור.

עוד בוואלה! NEWS:
צפון קוריאה מזהירה: ארה"ב מגבירה את הסיכוי למלחמה גרעינית
"פקקי ענק": נכים שיבשו את התנועה בכביש 4 שבשרון
בלון ניסוי או משאלת לב בחמאס: ההדלפה על עסקת הנעדרים

אורן חזן בדיון בערעורו בבית המשפט על נהיגה במהירות מופרזת באילת 9 ביולי 2017. בני בן סימון, בני בן סימון
"אין כותרות אז השתמשו בשמי". חזן בבית המשפט, היום/בני בן סימון , בני בן סימון

סנגורו של חזן עו"ד איתי יצחק אמר לאחר הדיון כי "בית המשפט נקב ביקורת על מדינה שבערעורה ביקשה להחמיר", וכי מדובר בתיק ש"עשו בו הרבה רוח וצלצולים". לדבריו, "בכל יום ניתנים אלפי פסקי דין ורק במקרה הזה המדינה החליטה לרדוף את מרשי". חזן עצמו אמר לאחר החלטת בית המשפט כי "שוב ניצחנו את הפרקליטות". הוא הוסיף כי "לציבור בישראל אין אמון במערכות, הגיע הזמן שינקו את כל חורשי הרעה בפרקליטות. במקרה הזה בית המשפט נצמד לעקרונות הצדק והשופט דחה את הערעור".

חזן הוסיף לבקר את המערכת המשפטית ואמר כי "בפרקליטות בבאר שבע אין על מה להביא כותרות אז השתמשו בשמי". לדבריו, "מדובר ברדיפה, פעם אחר פעם רואים את ההתנכלות. את הדוגמה האישית הראיתי כשהסכמתי לקבל על עצמי את הפסילה המנהלית בשביל הציבור. חלקים מהפרקליטות צריכים להיות מאחורי סורג ובריח".

חזן אף ביקש לפנות למפכ"ל המשטרה רוני אלשיך וליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וקרא להם "לעשות בדק בית". עוד אמר חזן כי "אני פונה לפחדן שיפסיק להסתתר, אני לא אתן לכם לסתום את פי הציבור. האמירה של בית המשפט לא באה לידי ביטוי רק באילת, היא באה לידי ביטוי גם כאן. מספיק עם הרדיפה, תודה רבה לבית המשפט, הצדק יצא לאור". הוא הוסיף להפנות אצבע מאשימה כלפי הפרקליטות ואמר כי נציגיה "מעידים שהם מבצעים הוראות מלמעלה" וכי "הסירחון בפרקליטות מגיע הרבה יותר גבוה".

עוד באותו נושא

המדינה נגד אורן חזן: "להחמיר בעונשו, מדובר בעבריין תנועה חוזר"

לכתבה המלאה
אורן חזן בדיון בערעורו בבית המשפט על נהיגה במהירות מופרזת באילת 9 ביולי 2017. בני בן סימון, בני בן סימון
"הסירחון בפרקליטות מגיע גבוה". חזן בבית המשפט/בני בן סימון , בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully