וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הפחית את עונשו של קובי פרץ לשנה וחצי מאסר בפועל

28.6.2017 / 11:34

הזמר, שנידון לשנתיים מאסר בפועל בשנה שעברה, ערער על החלטת בית המשפט והעונש קוצר. הוא יתייצב בבית הכלא בתחילת חודש אוגוסט. פרץ הורשע בהעלמת מס על הכנסות של חמישה מיליון שקלים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב הפחית היום (רביעי) את עונשו של הזמר קובי פרץ לשנה וחצי מאסר בפועל. זאת, לאחר שפרץ ערער על גזר הדין שניתן לו בשנה שעברה, שבו נידון לשנתיים מאסר בפועל, לאחר שהורשע בהעלמת מס על הכנסות של חמישה מיליון שקלים. פרץ יתייצב בבית הכלא ב-2 באוגוסט לריצוי עונשו.

נוסף על עונש המאסר נידון פרץ לשנה וחצי מאסר על תנאי והוטל עליו קנס של 175 אלף שקלים. תחילה נקבע כי ייכנס לכלא ב-13 ביוני, אולם אושרה בקשה לעיכוב עונש המאסר של פרץ, שהודיע אז כי יערער על גזר הדין.

פרץ טרם הסדיר את חובו ברשות המסים, ולאחר ששילם כ-600 אלף שקלים, הוא חייב עדיין למעלה מארבעה מיליון שקלים. נגד הזמר מתנהל כעת הליך אזרחי בהסדרת חובו.

עוד בוואלה! NEWS:
"דפוס שיטתי ומתוחכם": מתלוננות נוספות נגד בעל משרד הפרסום החשוד באונס
עד המדינה חש סכנה לחייו והתריע - המשטרה ענתה: "בדרום נגן עליך"
העבריין אריה אלפרון נעצר בחשד לסחיטה באיומים של בעלי עסקים

גזר דין לקובי פרץ, מחוזי ת"א. ניב אהרונסון
עונשו קוצר בשישה חודשים. פרץ בבית המשפט/ניב אהרונסון

בהכרעת דינו של פרץ אמרה השופטת לימור מרגולין יחידי כי מעשיו של פרץ היו החלטה מושכלת ומודעת, שנעשתה מתוך תאוות בצע. "הנהנה היחיד מכספי העבירה הוא הנאשם", אמרה השופטת, והוסיפה כי אין ממש בטענותיו של פרץ, שלפיהן סכומים שונים ניתנו לו כהלוואות מהוריו. עורכי דינו של פרץ טענו אז כי אין לשלוח את הזמר למאסר משום שהדבר יפגע בחיילים שבפניהם הוא מופיע. השופט מרגולין יחידי השיבה כי הטענה "מעוררת תחושת אי-נוחות".

עוד הוסיפה השופטת במהלך הדיון כי פרץ לא לקח אחריות על מעשיו אף לאחר הרשעתו. "גרסתו של הנאשם אינה מוסיפה להתרשמותי הלא חיובית", אמרה אז. לדבריה, יש להביא בחשבון את האופי המעשים והתמשכותם לאורך השנים. "יש לזקוף את תרומתו החברתית של הנאשם לזכותו. עם זאת, לא ניתן להתעלם מכך שעצם העלמת המס היא לקיחת כסף מהציבור".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גזר דין לקובי פרץ, מחוזי ת"א. ניב אהרונסון
פרץ בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully