וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר גילי ארגוב נעצר בחשד לתקיפת בת זוגו בביתם בראשון לציון

19.2.2017 / 8:21

בנו של זוהר ארגוב נמצא לטענת השוטרים בביתם המשותף של השניים כשהוא שיכור. למרות שבת זוגו סירבה להתלונן נגדו, החליטה המשטרה לעכבו לחקירה. מעצרו הוארך בשלושה ימים

גילי ארגוב בערב מחווה לזוהר ארגוב. ניב אהרונסון
גילי ארגוב/ניב אהרונסון

המשטרה עצרה בסוף השבוע את הזמר גילי ארגוב, בנו של הזמר המנוח זוהר ארגוב, בחשד שתקף את בת זוגו בביתם שבראשון לציון. מעצרו של ארגוב הוארך אתמול בלילה (שבת) בשלושה ימים.

בליל שבת הוזעקה המשטרה לביתם המשותף של השניים, שם לטענת השוטרים נמצא ארגוב כשהוא שיכור. שכניהם של בני הזוג סיפרו לשוטרים כי שמעו צעקות וראו את ארגוב, נרקומן שניסה כמה פעמים לאורך השנים להיגמל מסמים, מנסה למנוע מבת זוגו לצאת מהדירה.

בת הזוג סירבה להתלונן נגד ארגוב, אולם במשטרה החליטו לעצור אותו בכל זאת ולהביאו לחקירה. גורמים במשטרה אמרו כי הם מתכוונים לפעול ולהגיש כבר בימים הקרובים כתב אישום נגד ארגוב בעקבות האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת ההתעללות בילד: "משהו לא הסתדר, הרופאים חיברו אחד ועוד אחד"
פרשת הנחת המטענים למפורסמים: שני חשודים נוספים נעצרו
אם ובתה נדקרו בדירה בקצרין; החשוד - גרושה של הבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארגוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2013 נעצר ארגוב בידי משטרת פתל תקווה בחשד שהיכה את אשתו, מאז גרושתו, במהלך ריב שהתפתח ביניהם. במהלך חקירתו הוא הכחיש את ההאשמות.

גם במקרה הזה האישה סירבה להגיש תלונה נגד ארגוב, אלא זו הגיעה מקרוב משפחה. בדיון להארכת מעצרו הודה ארגוב שאכן היה וויכוח ביניהם, אך כפר בהאשמה שהוא גרם לה חבלה ליד עיניה.

בעבר ריצה ארגוב שנה וחצי של מאסר בפועל בעקבות שימוש בסמים, לאחר שנכשל בתכניות גמילה שונות ולא הצליח להשתקם. מאסרו אף לא קוצר לאחר שהתברר כי הוא שב והשתמש בסמים בזמן תקופת המאסר, בעת שהיה בחופשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully