וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה שהוצמד לרכבו של איש עסקים בכיר התפוצץ בתל אביב

המטען התפוצץ מתחת למכוניתו של מאיר שמיר, בעל חברת השקעות והבעלים לשעבר של הפועל פתח תקווה, בחניון ברמת החייל, אך לא היו נפגעים. כוחות משטרה וחבלנים הגיעו למקום ופתחו בבדיקת נסיבות האירוע. שמיר: "מניח שזו טעות"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

מטען חבלה התפוצץ היום (חמישי) מתחת למכוניתו של מאיר שמיר, בעל חברת השקעות והבעלים לשעבר של קבוצת הפועל פתח תקווה, בחניון בשכונת רמת החייל שבצפון תל אביב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. שמיר אמר בתגובה כי "אני לא מגיב על כלום, אני מניח שזו טעות".

כוחות משטרה ובהם גם חבלנים הגיעו אל החניון, הסמוך למתחם הסעדה ברחוב הברזל, ופתחו בבדיקת הנסיבות. ציבור הנהגים התבקש שלא להגיע למקום. החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד (צח"מ) ירקון.

עוד בוואלה! NEWS:
יו"ר הקואליציה נגד ח"כ בוקר: "שיקרה כדי להרשים את הנכים"
רב חשוד באונס בת 14; פרקליטו: "זה תירוץ לאיבוד בתוליה"
עם דגל ישראל בקוקפיט: בצה"ל נערכים לנחיתת ה-F-35

מאיר שמיר הבעלים של הפועל פתח תקו. ברני ארדוב
מצוי בסכסוך קרקעות בפתח תקווה. שמיר/ברני ארדוב

שמיר הוא בעל השליטה בחברת "מבטח שמיר" ולשעבר הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה. הוא מצוי בסכסוך קרקעות בפתח תקווה, בשטח שבו פעל אצטדיון "האורווה" בעיר ומתחם האימונים הסמוך אליו. בשנת 2006 רכש 20% ממניות תנובה. שמיר שב אתמול לישראל מארצות הברית, שם התארח בפורום סבן.

מתן, שף במסעדת "הדסון" הסמוכה, סיפר כי היה עם העובדים כשנשמע הפיצוץ. "היינו בחניון, החבר'ה עישנו סיגריה ובדיוק הגיעה סחורה. לא ראינו את הרכב (שבסמוך לו אירע הפיצוץ, א"א וד"י), זה היה בקומה יותר נמוכה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חניון בבניין הברזל 27 ברמת החייל, תל אביב. חטיבת דובר המשטרה
זירת האירוע, היום/חטיבת דובר המשטרה

בחודש יולי נפצע גבר בן 57 באורח בינוני מפיצוץ שאירע ברכבו ברחוב קרן היסוד בירושלים. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. במשטרה טענו כי מדובר ככל הנראה במטען שהוצמד לרכב והרקע לאירוע שנבדק הוא פלילי.

כחודשיים לפני כן, אירעו שני ניסיונות חיסול בערב אחד ברמלה ובלוד. בשני האירועים נפצעו שלושה צעירים, אחד מהם במצב קשה ושניים במצב קל. שלושת הפצועים מוכרים למשטרה ועל פי הערכות ראשוניות, אין קשר בין שני האירועים, שנגרמו עקב סכסוכים בין עבריינים.

(עדכון ראשון: 11:45)

  • עוד באותו נושא:
  • רמת החייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully