וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל שפר החשוד בעבירות מין נחקר: "התלוננה בלחץ בן זוגה"

5.12.2016 / 14:07

ראש הסגל לשעבר בלשכת רה"מ נחקר פעם נוספת בעקבות תלונות זמרת שטענה כי ניסה לנשקה בניגוד לרצונה ולקח אותה לדירה שאינה מכירה. שפר מכחיש את הטענות, וטוען כי הם החזיקו ידיים באקט חברי וכי התלונה הוגשה עקב לחץ לאחר ששבה הביתה באיחור

גיל שפר ראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשעבר, 30 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
עימות במשרדי להב 433. שפר ונתניהו/ראובן קסטרו

גיל שפר, ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, נחקר היום (שני) על התלונה שהגישה נגדו זמרת בגין עבירות מין ואלימות, במשרדי להב 433 בלוד.

שפר מכחיש את הטענות. לדברי הבכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה, בתום אירוע בירושלים שבו נכחו שניהם, הוא וחברו הזמינו את הזמרת לנסיעה לתל אביב. לפני שיצאו לדרך הם הציעו גם להזמין לה מונית, אולם היא העדיפה להצטרף אליהם. במהלך הנסיעה הם אחזו ידיים "באקט חברי בלבד". הוא הוסיף כי התלונה נולדה מתוך לחץ, שכן חבר של הזמרת חיפש אותה לאחר ששבה באיחור לביתה בתום הבילוי המשותף.

לפי גרסתו של שפר, במהלך הנסיעה התקשר אליו הזמר חיים ישראל, והזמין אותו לביתו. לטענת החשוד, בשלב זה הוא הציע לזמרת להזמין לה מונית שתאסוף אותה מבית החבר לביתה. מכאן ואילך הגרסאות חלוקות: שפר וחברו טענו כי כשהבינה הזמרת כי בדירה ישנם מוזיקאים וכן כמה מפיקים בתחום המוזיקה, היא זו שביקשה לעלות לדירה כדי להיחשף אליהם. מנגד, טענה הזמרת כי שפר מנע ממנה לצאת מהמכונית וכלא אותה עד שהסכימה לעלות לדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully