וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בבית הספר בתל אביב: "הפרטים הכואבים לא פורסמו"

28.7.2016 / 0:35

"עברתי המון בחיי", כתב בנו של החשוד המרכזי בפרשת ההתעללות במוסד חרדי בתל אביב, שאביו חשוד בהתעללות, בין היתר בו עצמו. "לא הייתם מתלוננים אילו עברתם את מה שעברתי"

הארכת מעצרם של חשודים בהתעללות בתלמידים במוסד חינוכי בתל אביב – בית משפט השלום תל אביב. אבי אשכנזי באמצעות וואווי, אבי אשכנזי
חלק מהחשודים בבית משפט השלום בתל אביב, שלשום/אבי אשכנזי , אבי אשכנזי באמצעות וואווי

בנו של החשוד המרכזי בפרשת ההתעללות בתלמוד תורה החרדי בתל אביב, מוסד תורני של חסידות בעלז, הגיב אתמול (רביעי) לראשונה לחשדות נגד אביו. "יש חוקרים ושופטים, תנו להם להכריע בנושא", ביקש. החשוד המרכזי התעלל לכאורה גם בבני משפחתו, ובפוסט בפייסבוק התייחס בנו לנושא. "עברתי המון בחיי הקשים", אמר והבהיר: "אני לא מתכוון לרגע לשפוט את המעורבים, גם אם התעללו בי".

הוא אף התייחס לסיקור התקשורתי ולתגובות ברשתות החברתיות לפרשה, ואמר: "משפט השדה שערכתם הן לחשודים והן לבני משפחתם, ובהם אני - התעללתם בנו יותר ממה שחווינו במשך כל חיינו". לטענתו, הטוקבקיסטים ברשת ממהרים לחרוץ גורלות בפרשה ומפיצים טענות ושמועות שאינן נכונות.

בפרסום בפייסבוק ניסה הבן להפריך אחדות מהטענות, בין השאר לגבי כך שהאב היה נועל את המקרר ומונע מהילדים לאכול. "מעבר לזה שהמקרר לא היה נעול (אני זה שהייתי שם בפנים), ואולי שקרים נוספים שייתכן שפורסמו ופשוט לא ראיתי, יש דברים קשים שטעונים חקירה. גם אני, שעברתי את כל זה, מעדיף להשאיר את העבודה לחוקרי המשטרה ולשופטים", כתב.

עוד בנושא:
מנהל וחמישה מורים מתל אביב נעצרו בחשד לעבירות מין בילדים במשך שנים
קשירות, אלימות מינית ונעילה במקפיא: ההתעללות בבית הספר בתל אביב נחשפת

הארכת מעצרם של חשודים בהתעללות בתלמידים במוסד חינוכי בתל אביב – בית משפט השלום תל אביב. אבי אשכנזי באמצעות וואווי, אבי אשכנזי
חלק מהחשודים בבית משפט השלום בתל אביב, שלשום/אבי אשכנזי , אבי אשכנזי באמצעות וואווי

לאחר מכן, הדגיש: "איני מעוניין להתייחס לתוכן הפרשה שאבי עומד במרכזה - לא לחשדות, לא למעורבים ולא לכל עניין אחר שקשור בכך. הפצעים נסגרו מזמן, לפחות חלקית, ואתם - לא רק שפתחתם אותם וזריתם לנו מלח עליהם, אתם גם מוסיפים מוגלה שהולכת ותופחת".

הבן טען כי הגיב לפרשה היות שגילה "מי עומד מאחורי כל חקירת ופרסום 'פרשת ההתעללות'", כלשונו. "מדובר בקרוב משפחה מסוכסך שהלך וניצל את עבודתו לשעבר של אבי במוסד, במטרה להפוך את הנושא לשיחת היום, כדי שכך ייתכן שיגרום לשופט להחמיר בעונשו", פירט. הבן אף טען כי אביו פוטר מהמוסד לפני כמה שנים וכי "אם אכן התעלל בילדים, ראו זאת כסיבת הפיטורין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מוסדות חסידי בעלזא   תל אביב   אחד העם   61   63 – בית הספר תלמוד תורה. ראובן קסטרו
"לא מאמין שאתם הייתם מתלוננים". המוסד התורני של חסידות בעלז/ראובן קסטרו

הוא הוסיף: "שאלתם מדוע לא התלוננתי, אני או אחרים. אל תשפטו אותי, אבל אני לא מאמין שאתם הייתם מתלוננים אילו הייתם עוברים את מה שעברתי. מה שכן חשוב לי להדגיש הוא שלא סתמו לי את הפה, וכל מי שמכיר אותי אישית יודע שאי אפשר לסתום לי את הפה. אופי הגשת התלונה, הפרסום בתקשורת ו'תגובות הרחוב', פגעו קשות בי ובעוד רבים אחרים". כמו כן, כתב, "הפרטים הכואבים באמת לא פורסמו".

"זכרו זאת: אני לא בעד או נגד אי מי מהמעורבים ואני סומך על המשטרה והחוקרים שיעשו את עבודתם, כולל בדיקת המתלוננים, אם תומרנו להתלונן בניגוד לרצונם", סיכם. "תשאירו לשופטים את העבודה ותפסיקו לעשות משפט שדה. הכי חשוב, אל תהרסו לי או לנפגעים אחרים את חייהם עם כל מיני תגובות וטוקבקים מכוערים".

ביום שני השבוע נעצרו מנהל וחמישה מורים במוסד התורני, בהם החשוד המרכזי. במסגרת החקירה נבדקים חשדות לאלימות ולהתעללות מינית בעשרות תלמידים בני שבע ושמונה במשך שנים. לפי החשד, העבירות נעשו בשנים 2005 עד 2010. מעצר החשודים הוארך שלשום בבית משפט השלום בתל אביב בשמונה ימים. במהלך הדיון נחשפו העבירות הקשות המיוחסות לאנשי ההוראה במסגרת הפרשה המכונה "משחקי חברה", ובכללן מעשי סדום ואלימות פיזית.

(עדכון ראשון: 22:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully