וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים צעקו על הנאנסת הנכה: "את יהודייה וזה מה שמגיע לך"

26.5.2016 / 0:29

בתיעוד האירוע שבו אנסו על פי החשד שלושה פלסטינים נכה בת 20, נראים החשודים מטילים עליה את מימיהם. בעוד המשטרה ממשיכה לחפש אחר החשוד השלישי שטרם נתפס, ביקורת קשה הושמעה על הסתרת הפרשה

עורך: לירן מוסלי, עורכת משנה: סיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

בתיעוד חלקי של אונס צעירה נכה בת 20, שנמצא בידי המשטרה, נראים הפלסטינים החשודים במעשה צועקים לעברה "את יהודייה, וזה מה שמגיע לך" תוך כדי המעשה – כך עולה מפרטים חדשים על הפרשה שנחשפה אתמול (רביעי) לראשונה בוואלה! NEWS. בית משפט השלום ובית המשפט לנוער בתל אביב האריכו אתמול בשישה ימים את מעצרם של שניים מהחשודים, תושבי שכם, שעל פי החשד אנסו את הצעירה, הסובלת מפיגור שכלי, ביום העצמאות ממניע לאומני. במקביל, נשמעה ביקורת קשה על המשטרה על כך שנמנעה מפרסום המקרה.

המשטרה ממשיכה בחיפושיה אחר החשוד השלישי במעשה, אזרח ישראלי. שני החשודים העצורים בידי המשטרה, בעלי אישורי שהייה בישראל שאחד מהם בן 17, חשודים כי צעקו במהלך האונס אמירות גזעניות נוספות לעבר הצעירה. מפרטי החקירה עולה כי בת ה-20 הגיעה לביקור בבית דודתה ביפו, ובשעה שזו לא הייתה בבית, אנסו אותה שלושת הפלסטינים. בסיום האקט, על פי החשד, הטילו השלושה את מימיהם על הצעירה, ולפני שעזבו את המקום איימו עליה כי אם תספר על מה שאירע, "יאנסו את דודתה ויהרגו את אחיה".

עוד בוואלה! NEWS:
נקניקיות לצד אקסטזי: כך נלחמים השוטרים הסמויים במפיצי סמים בתל אביב
אמה של הצעירה שחושמלה: "הוא נכנס לאמוק ואמר 'אדפוק גם בך טייזר"
"מצפים לתמיכה בהרחבת הממשלה": בליכוד מסרבים לדון בדרישות בנט

ח"כ נאוה בוקר לקראת השבעת הכנסת ה-20 מרץ 2015. דוברות הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
"זעקותיה של הנערה צריכות להחריד כל אדם במדינה". ח"כ בוקר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הכנסת

בשל נכותה של המתלוננת נדרשה נוכחות של חוקר מיוחד לצורך גביית עדותה. על פי החשד, השלושה ניצלו את מצבה של הצעירה כדי לאנוס אותה, והצעיר העצור בידי המשטרה, עמאד אלדין דראגמה, ככל הנראה היה זה שצילם את האונס במטרה להפיץ את התיעוד. שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי-כץ, שצפתה בתיעוד שבידי המשטרה, ציינה במהלך אחד הדיונים כי מדובר בתמונות מזעזעות.

עם פרסום המקרה מתחה ח"כ נאווה בוקר (הליכוד) ביקורת על כך שהמשטרה נמנעה לפרסם את המקרה החמור. "אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם היה מדובר ביהודים שאנסו ערבייה", אמרה בוקר. "בעצם, אני כן יודעת - בתוך 24 שעות כל הגורמים היו עומדים בתור כדי לגנות. הזדעזעתי היום פעמיים: פעם אחת בגלל האונס הנורא הזה, ופעם שנייה משום שהמשטרה החליטה להסתיר את הפרשה הזו". בוקר קראה למפכ"ל המשטרה רוני אלשיך לבדוק מדוע הסתירו את הפרשה. "האם לסדום ועמורה דמינו? זעקותיה של הנערה צריכות להחריד כל אדם במדינה. השיקול היחיד שצריך לעמוד נגד עיני המשטרה הוא חשיפת האמת, ולא שיקולים מדיניים שאין לה שום קשר אליהם", אמרה חברת הכנסת. "אני מקווה שהמערכת המשפטית תמצה את הדין עם האחראים לביצוע הפשע הנורא הזה".

(עדכון ראשון: 18:30)

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully