וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה פלסטינים חשודים באונס נכה בת 20 ממניע לאומני

25.5.2016 / 11:55

פרסום ראשון: המשטרה עצרה שני חשודים תושבי השטחים שאנסו לכאורה צעירה הלוקה בשכלה בתל אביב, הטילו עליה את מימיהם וקראו לעברה קריאות גזעניות. הפרשה הוסתרה מחשש להצתת עימותים בין ערבים ליהודים, ומצוד עדיין נערך אחר החשוד השלישי, אזרח ישראל

עורך: לירן מוסלי, עורכת משנה: סיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

שני פלסטינים תושבי השטחים ואזרח ישראל חשודים באונס נכה בת 20 ממניע לאומני – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. על פי החשד, השלושה תועדו כשהם אונסים את הצעירה הלוקה בשכלה בהוסטל בדרום תל אביב, מטילים עליה את מימיהם, יורקים עליה וקוראים קריאות גזעניות בעת המעשה. המשטרה הסתירה את הפרשה במשך עשרה ימים מחשש שתצית עימותים בין ערבים ליהודים, זאת אף שהיא מחזיקה בשני חשודים במשך תשעה ימים ומנהלת מצוד אחר החשוד השלישי, שזהותו ידועה למשטרה.

אחד החשודים, עמאד אלדין דראגמה, תושב השטחים, ככל הנראה צילם את האונס במטרה להפיץ את התיעוד. הוא הובא הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. בתיעוד שצילם לכאורה דראגמה נראים שניים מחבריו, אחד מהם קטין תושב השטחים שנעצר אף הוא, אונסים את הצעירה ומשפילים אותה.

בית משפט השלום תל אביב, מאי 2016. ראובן קסטרו
"מדובר בעבירות מין חמורות". בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

בדיון בהארכת מעצרו של דראגמה הדגישה השופטת, רונית פוזנסקי כץ, את חומרת האירוע ואת מצבה הקשה של המתלוננת, הסובלת מנכות ומפיגור שכלי. כפי הנראה, חקירתה של המתלוננת, המתגוררת בדרום תל אביב, העלתה תמונה קשה של המעשים, ובדיון נמסר כי מאז האירוע היא שרויה במצב נפשי קשה ונזקקת לטיפול.

"מדובר באירוע שלפיו החשוד, יחד עם אחרים, ביצע עבירות מין קשות במתלוננות הלוקה בשכלה וסובלת מנכות. על פי החשד, מדובר בעבירות מין שנעשו לצד הערות גזעניות ואיומים לפגיעה במשפחתה של המתלוננת, וכן מעשים נוספים במטרה להשפיע ולפגוע בה", אמרה השופטת בתום הדיון.

עו"ד ניר אלפסה, המייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את הנער שחשוד באונס, אמר בתגובה: "מדובר בקטין ללא עבר פלילי עם נסיבות חיים קשות. הוא מכחיש את כל החשדות, לטענתו מדובר בתלונת שווא שנובעת מקנוניית שכנים שנועדה להרחיק אותו ממתחם המגורים בשל מוצאו. אנו מקווים שהמשטרה תמצה את החקירה בהקדם ותבדוק לעומק גם את טענותיו".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully