וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של הצעירה שחושמלה: "הוא נכנס לאמוק ואמר 'אדפוק גם בך טייזר"

25.5.2016 / 6:00

כ', שבתה אושפזה לאחר שלטענת המשפחה חושמלה בטייזר, סיפרה: "הילדה שלי לא אלימה, לא הייתה ולא תהיה. היא לא התנהגה בצורה שסיכנה אותו". לדבריה, "אין לי אמונה יותר במשטרה. אני לא אוותר"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

כ', תושבת המרכז שבתה מאושפזת בבית החולים לאחר שחושמלה בראשה מאקדח טייזר במהלך מעצר, סיפרה כי השוטר שביצע את המעצר "לא נתן לי להתקרב אליה". לדבריה, "הוא נכנס לאמוק והתחיל לצעוק 'תעופו מפה, נפגע גם בכם', והתחיל לדחוף אותי. אמרתי, 'אתה הרגת את הבת שלי, תן לי להתקרב', ואז הטייזר הפסיק את החשמול והיא התעוררה".

"הוא הרים אותה מהראש ולקח לה את היד אחורה", המשיכה כ'. "כל השכנים התעוררו וצעקו עליו. הוא התחיל לצרוח לכל עבר, ותוך כדי הזמין עוד כמה ניידות בקשר. הוא הכניס אותה בכוח לניידת. באתי לעלות, והוא אמר לי 'את לא עולה'. אמרתי, 'תדרסו אותי'. הוא אמר, 'אם אני אצטרך, אני אזיז אותך בכוח'. הוא תפס אותי, דחף אותי והדביק אותי לקיר, ושם עלי את המכשיר (הטייזר, ג"ג) מלמעלה, ואמר, 'גם בך אני אדפוק'".

עוד בוואלה! NEWS:
אישה טבעה למוות בבת ים: "השוטרים אמרו שאין את מי לשלוח"
"בוקס בבטן - ואין תינוק": בן 19 נאשם שהכה אישה שסירבה לעבור הפלה
מחאה על שיתוף פעולה בין שמולי לסמוטריץ': "לגיטימציה לשנאה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא התחיל לצרוח לכל עבר". ל' בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבת ל', בת 18 ללא עבר פלילי, חושמלה בראשה על ידי שוטר מתחנת ראשון לציון, לטענת המשפחה, במהלך מעצר בחשד להשתמטות מצה"ל. לדברי האם, השוטרים הגיעו בתחילת השבוע לפנות בוקר, ודיברו עם הבת מחוץ לבית. כשזו נכנסה לבית, השוטר נכנס גם הוא והתחיל לצעוק. "היא נבהלה והתחילה לרוץ", סיפרה כ'. "החבר שלה צעק, 'הבטחת לא לפגוע בה'. היא נתקלה בפח אשפה, ואחר הוא טען שהיא זרקה עליו פח אשפה".

לדבריה, "רצתי אחריהם, וכשהגעתי ראיתי את הילדה שלי על הרצפה עם עיניים פקוחות ומכשיר עם סיבים כאלה מהראש, ודם שם על הכביש. צעקתי 'רצחת את הבת שלי'". בהמשך נעצרה גם כ' וגם בן הזוג של בתה. "היינו עם אזיקים בידיים וברגליים במשך עשרים שעות", אמרה. "כדי להפחיד אותם, אמרתי שיש סרטונים, ומאותו רגע החרימו לי את הטלפון. בשלב מסוים אמרתי לחוקר, 'תפתח את הטלפון, קחו סרטונים אם יש'. לא היו".

"הילדה שלי לא אלימה, לא הייתה ולא תהיה. היא לא התנהגה בצורה שסיכנה אותו", ביקשה כ' להבהיר, "הוא פשוט היה במצב רוח רע, אגרסיבי, ואין לי אמונה יותר במשטרה. הם פשוט בעיני עבריינים, ואני יודעת שבגלל הכתבה הזו הם יסבכו לנו את החיים, אבל אני לא אוותר. הילדה שלי כרגע עם שבר בגולגולת, היא לא אוכלת ומקיאה דם, היא רדומה רוב הזמן ושאר הזמן באי שקט. לא עושים דבר כזה, אנחנו לא במדינת עולם שלישי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כדי להפחיד אותם, אמרתי שיש סרטונים". התפרים בראשה של ל'/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי נהלי המשטרה, השימוש בטייזר ייעשה רק אם לשוטר אין דרך אחרת להשיג את מטרתו ורק אם התנהגות העצור, או מי שכנגדו רוצים לבצע מעצר, היא חריגה ודורשת ריסון באמצעי זה. שימוש בטייזר אמור להתבצע אך ורק לאחר אזהרה ורק במקרים שבהם נשקפת סכנה לשוטר. כמו כן, אסור לכוון את הטייזר לאזורים רגישים כגון ראש, פנים או מפשעה.

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע של עיכוב צעירה בחשד להשתמטות משירות בצה"ל, שבמהלכו תקפה החשודה יחד עם אמה וחבר שלה שוטר ופקח בכדי למנוע את עיכובה לתחנה על פי חוק. במהלך דיון הארכת המעצר של שניים מהחשודים, ציין שופט בית משפט השלום בראשון לציון את חומרת האירוע, והורה על שחרורם לאחר הפקדת ערבויות כספיות. כמקובל במקרים אלה, הועברו פרטי האירוע לידיעת המחלקה לחקירות שוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully