וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך מקומי: הערכה כי החיסול בנתניה הוא לא נקמה על רצח שירזי

24.5.2016 / 10:57

הצעיר שנורה למוות הוא דני אנדרג'ו, בן 29. על פי גורם במשטרה הוא השתייך לכנופיית פשע מקומית, ולא לארגון פשע גדול. קרוב משפחתו לאולפן וואלה! NEWS: "הוא היה גיבור"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הצעיר שנורה הלילה (שלישי) למוות בנתניה הוא דני אנדרג'ו, תושב העיר בן 29. אנדרג'ו, אב לשניים שאשתו בהריון, היה מוכר למשטרה קודם לכן מעבירות אלימות ועבירות בתחום הסמים וההימורים. על פי גורם במחוז המרכז של המשטרה, הוא השתייך לכנופיית פשע מקומית בנתניה ולא לאחד מארגוני הפשע הגדולים של העיר.

קרוב משפחתו אמר לאולפן וואלה! NEWS כי "הוא היה בחור טוב, הוא היה גיבור. אימא שלו תמיד דאגה לו, כשהיא שמעה שהוא נרצח היא התעלפה, היא מאושפזת עכשיו בבית החולים".

במשטרה גוברת ההערכה כי הוא נרצח על רקע סכסוך בין כנופיות בעיר, וכי הוא לא היה מעורב בסכסוך שבמסגרתו נרצח בנו של העבריין ריקו שירזי, שי שירזי, לפני כשבועיים. זאת בניגוד להערכה הראשונית, שלפיה המחוסל השתייך לארגונו של ברוך בוקל, מבכירי אנשי העולם התחתון בנתניה, וכי הוא היה מעורב ברצח שירזי וחוסל כנקמה. תיק החקירה הועבר לידי חוקרי צוות חקירה מיוחד במרחב השרון, וטרם נעצרו חשודים במעשה.

עוד בוואלה! NEWS:
הליכוד: הפערים במו"מ ייסגרו בקרוב; ישראל ביתנו: אין הסכמות
בלי פקקים: תמורת אלפי דולרים - מגיעים להילולה במירון במסוק
מיליוני דולרים נגנבו מכספומטים ביפן בשיטה "מתוחכמת ומתואמת"

אמבולנס מפנה פצוע בניסיון חיסול בנתניה, 23 במאי 2016.. מד"א
במשטרה בודקים אם הצעיר פותה לצאת מביתו למארב מתוכנן. זירת הרצח בנתניה, הלילה/מד"א

מחקירה ראשונית של הרצח עולה כי הצעיר נסע בדרך דגניה שבמזרח העיר, וכשהגיע לצומת מרומזר בכניסה לשכונת נאות גנים, נצמד לרכבו אופנוע וירה בו מספר רב של פעמים. במשטרה בודקים אם הצעיר פותה לצאת מביתו למארב מתוכנן, או שמא המתנקש או המתנקשים עקבו אחריו וניצלו הזדמנות כדי לרצוח אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully