וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בנתניה: צעיר בן 29 נורה למוות מאופנוע חולף

24.5.2016 / 0:09

תחילה נפצע הצעיר אנוש ופונה לבית החולים לניאדו שבעיר, שם נאלצו לקבוע את מותו. היעד לחיסול הוא אדם המוכר למשטרה, המשתייך כפי הנראה לארגונו של ברוך בוקל

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

צעיר בן 29 נורה אמש (שני) למוות בדרך דגניה שבנתניה מאופנוע חולף. תחילה נפצע הצעיר באורח אנוש וחובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים לניאדו בעיר עם פציעה בפלג גופו העליון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית עולה החשד כי היעד לחיסול הוא עבריין מוכר בעיר המשתייך לארגונו של ברוך בוקל, מבכירי אנשי העולם התחתון בנתניה. ההרוג נתפס בעיני רבים בארגוני הפשע כמי שהיה מעורב בחיסולו של שי שירזי, שנרצח לפני כשבועיים בתל אביב באותו האופן. החשד הוא כי האירוע בוצע כנקמה.

חובש רפואת חירום במד"א, עודד גל, שהגיע למקום סיפר: "על הכביש שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון, מיד הכנסנו אותו לאמבולנס והתחלנו להעניק לו טיפול רפואי ובתוך דקות בודדות הוא פונה במצב אנוש לבית חולים תוך כדי פעולות החייאה".

לקריאה נוספת:
המשטרה חושדת שריקו שירזי תכנן נקמה על רצח בנו - ופשטה על תאו
בנו של "הפוליטיקאי של עולם הפשע" - שסירב ללכת בדרכי אביו
"יש לו בלאגן עם שירזי": ההקלטות שחושפות את סכסוכי "הנסיך" של עולם הפשע

חשד לניסיון חיסול ברחוב דגניה בנתניה. מד"א
זירת האירוע בנתניה, הלילה/מד"א

לפני כשבועיים נורה למוות שי שירזי, בנו של העבריין ריקו שירזי, הנושא מאסר בן שמונה שנים ועצור עד תום ההליכים בגין אישום של ניסיון רצח של אסי אבוטבול. שני בני אדם נעצרו עד כה במעורבות ברצח שירזי הבן. האחד הוא העבריין אבי אבוטבול, שבית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו עד היום. העצור האחר הוא מיכאל לוי. מעצרו הוארך עד יום שלישי.

בשבוע שעבר פשטו לוחמים רעולי פנים של יחידת דרור של שב"ס על תאו של ריקו שירזי, ערכו חיפוש והחרימו חפצים. המשטרה ושב"ס חושדים כי האסיר שירזי תכנן מתאו פעולת נקמה על רצח בנו.

(עדכון ראשון: 22:41)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אמבולנס מפנה פצוע בניסיון חיסול בנתניה, 23 במאי 2016.. מד"א
החשד הוא שהירי בוצע כנקמה על חיסול שי שירזי/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully