וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: בן 22 מעמק יזרעאל חשוד ברצח אחותו במכות פטיש

12.2.2016 / 9:52

לפי החשד, חוסיין רחאל רצח את אחותו רנין בת ה-19 עקב סכסוך משפחתי ונעצר חמישה ימים לאחר המקרה. הוא נמלט מחקירה בגין איומים על חיי אחותו עוד מאוגוסט. מהמשטרה נמסר כי הגופה נמצאה לפני כחודש כשעליה סימני אלימות קשים וכוויות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפי החשד, נחטפה על ידי אחיה ונרצחה. רנין רחאל./מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה עצרה צעיר בן 22 החשוד ברצח אחותו בת ה-19 מהיישוב זרזיר שבעמק יזרעאל – כך הותר היום (שישי) לפרסום. מהחקירה עלה כי חוסיין רחאל רצח לכאורה את אחותו רנין רחאל על רקע סכסוך משפחתי. גופתה התגלתה לפני כחודש בשדה פתוח בין צומת המוביל לקיבוץ חנתון שבגליל העליון, כשעליה סימני אלימות קשים וכוויות. ביום ראשון יוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד חוסיין בגין רצח.

"תוך איסוף הממצאים וגביית העדויות עלה כי בערב הרצח פגש חוסיין את אחותו רנין בכפר משהד שליד נצרת", סיפר רב פקד אייל הררי, ראש מחלק רצח בימ"ר צפון והוסיף כי ככל הנראה "הוא דרש ממנה לעלות לרכבו ומשסירבה חטף אותה, הכניס אותה בכוח למכונית ונסע מהמקום".

לאחר מכן, לפי החשד, נסע במשך כרבע שעה ליער חנתון וכשהגיע לשם הוציאה מהרכב והחל להכותה. מהחקירה עלה כי היא התחננה על חייה אך חוסיין כבר החליט לרצוח אותה. לדברי הררי, "החשוד הלם באחותו באמצעות פטיש עד אשר מתה וברח מהמקום". לפי המשטרה, לפני שעזב הוא שרף את הגופה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
מתה תושבת בת ים שהוכתה על ידי בן זוגה בפטיש ביום ראשון
חשד לרצח: אישה בת 39 נמצאה ללא רוח חיים בצפון
החשוד ברצח גרושתו בחולון שם קץ לחייו בפארק אשקלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה בזירת הרצח, לפני כחודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר בתחילת החקירה הצוות מהיחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז הצפון במשטרה, בפיקוד ניצב משנה משה כהן, העלה סברה כי הצעירה נרצחה מפני שמשפחתה התנגדה לאורח חייה. החשד התמקד באחיה, שנדרש לחקירה במשטרה כבר מחודש אוגוסט האחרון בגין איומים על אחותו אך נמלט מהמשטרה. הוא נעצר חמישה ימים לאחר הרצח, במקביל לחמישה בני אדם נוספים שנעצרו בחשד למעורבות באירוע, אך על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום שהוסר היום.

במשטרה ציינו כי החשוד תכנן את מסע הייסורים של המנוחה לפרטי פרטים בעזרת שותפיו, שדאגו לעדכן אותו בהימצאות ניידות משטרה באזור, משום שהיה עבריין נמלט. עוד הוסיפו כי החשוד סירב לשתף פעולה בחקירה ואף ניסה להטעות את החוקרים, אולם אמרו כי הצליחו לבסס את הראיות וכי ביום שלישי האחרון הוגשה הצהרת תובע לבית המשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • זרזיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully