וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה מעריכים: "הצעירה שהתמוטטה צרכה אקסטזי במודע"

שני תושבי המרכז בשנות ה-40 לחייהם חשודים באספקת סמים שהביאו לקריסתה של מושית פישר, בת 23 מראשון לציון, במועדון "הבלוק", ויובאו להארכת מעצר. עם זאת, לפי המשטרה השניים "לא התנהגו כעבריינים". מצבה מוסיף להיות קשה מאוד

עריכה:ניר חן

משטרת מרחב יפתח עצרה אמש (שבת) שני גברים בני 46 ו-47 בחשד שסיפקו סמים שככל הנראה גרמו להתמוטטות הצעירה, מושית פישר מראשון לציון, במועדון "הבלוק" בתל אביב אתמול לפנות בוקר. השניים, חבר שלה לשעבר וחברו, תושבי פתח תקווה ולוד, בילו עמה במועדון. הם יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר.

עם זאת, במשטרה מעריכים כי פישר צרכה את הסמים במודע, וכי ההערכה כי הכניסו את הסמים לכוס המשקה שלה ללא ידיעתה איננה נכונה. לפי המשטרה, הצעירה נטלה כדור אקסטזי, שהוביל לקריסת מערכות בגופה. אחד החשודים העיד כי בעבר הוא ופישר צרכו בעבר סמים, וכי בתחילת הערב היא סיפרה להם שהיא נטלה כדור אקסטזי.

לטענת המשטרה, השניים הזעיקו כוחות של מגן דוד אדום לאחר שפישר התעלפה, ואף שהו לצדה בבית החולים עד שבני משפחתה ושוטרים הגיעו למקום. "הם לא התנהגו כמו עבריינים קלאסים שניסו למלט את עצמם או להרחיק את עצמם מהמקרה. הם היו במקום ומסרו גרסאות מיד לאחר האירוע לשוטרים. אנחנו עכשיו בודקים אם אחד מהם סיפק את הסם לצעירה", סיפר גורם במשטרה תל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
המצוד נמשך: סריקות נרחבות אחר המחבל שדקר אישה ברהט ונמלט
חרף אזהרות שכנותיה: קוריאה הצפונית שיגרה טיל ארוך טווח
אחרי העימות המתוקשר: רגב העניקה תואר כבוד לווינשטיין

לא להשתמש!!!!. ספק 500
"אני סומכת עליה". אמה של הצעירה, צופיה/ספק 500

מצבה של מושית פישר מוסיף היום להיות קשה מאוד. בלילה חל שיפור קל, אך עם זאת עדיין קיימת סכנה לחייה. ד"ר אסתי דהן, ממלאת מקום מנהלת היחידה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים איכילוב, שבו מאושפזת בת ה-23, הסבירה אמש כי "החשש הגדול הוא שקיים סם חדש בשוק, סם שעלול להפיל חללים. סם חדש שהוא הרבה יותר רעיל, הרבה יותר מבעבר".

פישר בילתה ביום שישי במועדון "הבלוק" שבמתחם התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, התמוטטה בו ופונתה לפנות בוקר לבית החולים איכילוב בעיר לאחר שחשה ברע. בשעות הערב חלה הידרדרות משמעותית במצבה והיא מונשמת ומורדמת.

בשיחה עם עיתונאים בבית החולים איכילוב, סיפרה אם הצעירה, צופיה, כי "בבדיקות ראו שהיה לה בדם אקסטזי ולא יודעים מה יש בפנים. טוענים שיש הרעלה שעוד לא יודעים ממה היא נובעת". היא הוסיפה: "אנחנו מדברים לא מעט במשפחה, שבמועדונים תלך עם בקבוקים ולא כוסות, ולא להשאיר כוסות בלי השגחה. היא לא לוקחת סמים. אני סומכת עליה ואני לא בטוחה שיש ילדה יותר טובה מהבת שלי".

(עדכון ראשון: 07:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully