וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת הבדואי שנחשד כמחבל: נעצרו שני חשודים מקריית גת

25.11.2015 / 9:20

אחרי פרסום הסרטון שבו נראו תושבים בעיר מעודדים זה את זה לדקור צעיר שאותו חשבו למחבל שביצע את פיגוע הדקירה בעיר, נעצרו חשודים במעשה. בכוונת המשטרה לעצור מעורבים נוספים

צילום: יותם רונן, בני בן סימון, סרטוני חובבים שהועלו לרשת; עריכה: גדי וינסטוק

משטרת קריית גת עצרה הבוקר (רביעי) תושב העיר החשוד בתקיפת צעיר בדואי תושב שגב שלום. אמש נעצר חשוד נוסף בתקיפה, גם הוא תושב העיר. השניים חשודים שתקפו את הבדואי אחרי פיגוע הדקירה שאירע ביום שבת בעיר, משום שחשבו שמדובר במחבל. השניים הועברו לחקירה אף שבתחילה הודיעה המשטרה שהיא לא תחקור את העניין. ייתכן שהמעצרים מגיעים בצל פרסום הסרטון שבו תועדו אזרחים מכים ומגדפים את הצעיר הבדואי שנחשד כמחבל. אמש הודיעה המשטרה כי בכוונתה לבצע מעצרים נוספים.

בסרטון, שצולם אחרי פיגוע הדקירה בקריית גת, בזמן שעדיין מתבצעים חיפושים אחרי המפגע שדקר ארבעה אנשים - נראים הרגעים שבהם נקלע הבדואי חסר האונים לידיהם של אזרחים שהחליטו כנראה לקחת את החוק לידיים.

בתיעוד של התקיפה, נשמעים התושבים מעודדים זה את זה לתקוף אותו. אחד מהם זעם על כך שהיה מי ששמר על הצעיר אשר שכב על האדמה. "אתם עוד מרחמים עליו? אני כבר דקרתי, רדו עליו כולכם. מה אתם מסתכלים על הבן זונה הזה", נשמע אחד מהם.

כוחות משטרה שהגיעו למקום אימתו כי אין לו כל קשר לאירוע ואף סייעו בפינויו לבית החולים ברזילי שבאשקלון כשהוא דקור ופצוע באורח קל.

עוד ידיעות בנושא
צעיר בדואי שנחשד כמחבל כמעט הוצא להורג בידי אזרחים
"דקרו אותי!": האזינו לבת ה-13 שנפצעה בקריית גת מדווחת על הפיגוע
בתום מצוד של חמש שעות: נתפס המחבל שפצע ארבעה בקריית גת

שחזור רצח הנער מאור אלמקייס בקריית גת. חטיבת דובר המשטרה
שחזור רצח הנער מאור אלמקייס בקריית גת/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully