וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הדריסה והחטיפה בלוד, שהסתיימו ברצח גבר בן 38

1.7.2015 / 11:10

מצלמות האבטחה תיעדו את הרגעים שלפני רציחתו, לפי החשד, של עיסא דבבסה, שגופתו נמצאה בחודש מאי בכפר בני נעים. ימ"ר מרכז עצר שלושה חשודים בגין רצח, חטיפה וקשירת קשר לפשע, ככל הנראה על רקע סכסוך בין משפחות

עריכה: ליאור קירשנר

היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז של המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי פוענח הרצח של עיסא דבבסה, בן 38, שגופתו נמצאה ב-27 במאי סמוך לכפר בני נעים שבאזור חברון. החקירה, בפיקודו של רב-פקד עזרא גולדשטיין, הובילה למעצר פארס אנטילי, תושב חורה בן 32, איברהים אבו עסידה, תושב רחובות בן 31, ועיסא עסאספה, תושב בת ים בן 34, בחשד לרצח, חטיפה וקשירת קשר לפשע.

בתיעוד ממצלמות אבטחה בסמוך לזירה, ברחוב ההסתדרות בלוד, נראה הקורבן נדרס על ידי רכב מסחרי בעת שעבר במעבר חצייה. מכלי הרכב הדורס יצאו שלושת החשודים, שהחלו להכות את דבבסה והעלו אותו לכלי הרכב.

גופתו נמצאה בשעות הערב של אותו היום, ומהחקירה עלה חשד כי הרקע לרצח הוא סכסוך בין הקורבן למשפחה נוספת בכפר יאטה, הסמוך לחברון. החשודים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון, ותוגש נגדם הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

עוד בוואלה חדשות:
פרשה 512: זהו העבריין הבכיר שנעצר בחשד לרצח עו"ד חכם
"לא הגיוני": האופנוע שהוחרם - נגנב מידי המשטרה
ועדת השחרורים התעכבה ב-5 דקות – האסיר נותר שבועות בכלא לחינם

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully