וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין אסי אבוטבול חשוד ברצח עו"ד יורם חכם ב-2008

29.6.2015 / 13:25

לפי החשד, המניע לביצוע המעשה הוא סכסוך כספי. אחרי שאבוטבול הורשע בתיק שבו ייצג אותו הפרקליט הבכיר, הוא דרש חלק מהסכום שהעביר לו לצורך ייצוגו, אך חכם סירב. מעצרו הוארך בתשעה ימים. דיווח לאולפן וואלה!NEWS

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

התפתחות דרמטית נוספת בפרשה 512: העבריין אסי אבוטבול חשוד במעורבות ברצח עו"ד יורם חכם בשנת 2008 בתל אביב – כך הותר היום (שני) לפרסום. פענוח המקרה התאפשר בתום חקירה ממושכת וסבוכה של חוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) ושל חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מחוז תל אביב. אתמול עצרו החוקרים את ראש ארגון הפשיעה והטיחו בפניו את החשד החמור. הוא הכחיש את המיוחס לו. בית משפט השלום בראשון לציון הורה להאריך את מעצרו בתשעה ימים. לשופט אמר: "אני יכול לפגוע בעצמי בגלל תנאי מעצרי".

החשד הוא כי המניע לביצוע המעשה הוא סכסוך כספי בין חכם לאבוטבול. לפי החשד, אחרי שאבוטבול הורשע בתיק שבו ייצג אותו הפרקליט הבכיר, הוא דרש חלק מהסכום שהעביר לו לצורך ייצוגו, אך חכם סירב.

במסגרת חקירת הרצח נגבתה עדות גם מאיש העסקים אורי בידר, שעם אשתו ניהל עו"ד חכם רומן. החשד שעלה הוא כי בידר ביקש להתנקם בחכם ולכן רצח אותו. עם זאת, בשלב מסוים כיוון חקירה זה ננטש.

פרשה 512 || סיקור מיוחד בוואלה!NEWS:
פרשה 512: הוארך מעצר החשוד שלא הובא לדיון בבית המשפט במועד
הערכה: "בתוך שבועיים - כתבי אישום ראשונים בפרשה 512"
התפתחות דרמטית בפרשה 512: עבריין בכיר גויס כעד מדינה

הארכת מעצר לאסי אבוטבול, בית משפט השלום ראשון לציון, מאי 2015. מגד גוזני
אסי אבוטבול בבית המשפט/מגד גוזני

הרצח של עורך הדין הפלילי הבכיר יורם חכם אירע ב-11 ביוני 2008. מטען רב-עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה באור יום ברחוב יגאל אלון בלב תל אביב. חכם, בן 53, גרוש ואב לארבע בנות, מת במקום כתוצאה מהפיצוץ. מיד לאחר האירוע הוטל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה, שחלקים ראשונים מפרטיה מותרים לפרסום רק היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

נמשך מצעד החשודים

אתמול נמשך מצעד החשודים בפרשה 512 בבית משפט השלום בראשון לציון. בית המשפט האריך את מעצרם של יצחק אברג'יל, אבי רוחן ומוטי חסין ב-13 ימים. במהלך דיונו של רוחן אמר נציג המשטרה כי חלה התפתחות משמעותית מהארכת מעצרו הקודמת.

גורם בכיר במשטרה העריך לפני כשבועיים כי בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום ראשונים בפרשה 512. "יש ראיות טובות וחזקות לגבי חלק מהפרשות הנחקרות בפרשה הגדולה", אמר. הוא אף ציין כי הוא "אופטימי" באשר להתפתחויות.

במשטרה מעריכים כי חקירת הפיגוע הפלילי ברחוב יהודה הלוי בתל אביב, שבו נרצחו שלושה אזרחים ו-40 נפצעו במהלך ניסיון החיסול של זאב רוזנשטיין, ופיצוץ מכונית בגני התערוכה בנסיון חיסול נוסף של רוזנשטיין, פוצחו לחלוטין. הפרשה זכתה לאחרונה להתפתחות משמעותית והחוקרים הצליחו לצייר את כל רשימת המעורבים באירועים - מי תכנן, מי הרכיב את המטענים, כיצד שונעו המטענים ועוד.

(עדכון ראשון: 10:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully