וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במשטרה: הירי לעבר אלי טביב - ניסיון חיסול

1.3.2015 / 14:17

לוואלה חדשות הגיעו פרטים ראשונים מחקירת האירוע, שבו נורה ונפצע קל בעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. "לא יורים מטווח אפס לעבר פלג גוף עליון אם לא מתכוונים לחסל", הסביר גורם במשטרה

צילום: באדיבות ערוץ 10, אבי כהן; עריכה: שניר דבוש

במשטרה גוברת ההערכה כי הירי הלילה (ראשון) לעבר איש העסקים ובעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, אלי טביב, היה ניסיון לחסלו ולא רק לאיימו - כך נודע לוואלה חדשות. "לא יורים מטווח אפס לעבר פלג גוף עליון אם לא מתכוונים לחסל", אמר גורם במשטרת מחוז תל אביב.

חוקרי המשטרה פועלים בניסיון לפתוח את קובצי הווידאו ממצלמות האבטחה בביתו של טביב. אחת המצלמות הייתה מכוונת למקום האירוע, והחוקרים מצפים שהתיעוד יסייע לפענוח האירוע.

האירוע התרחש קצת אחרי חצות. לעבר טביב נורו שלוש יריות בזמן שהוא שהה בסמוך לביתו שבכפר שמריהו. טביב נפצע באורח קל בלבד, וצוות מד"א פינה אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר שבכפר סבא. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע, שפרטיה הגיעו לידי וואלה חדשות, עולה כי לביתו של טביב הגיעו שני מתנקשים רכובים על אופנוע. ככל הנראה, הם הגיעו לסביבת הבית מדרך צדדית – מכיוון שביל הולכי הרגל מכביש החוף או מדרך העפר הסמוכה למחסום פסי הרכבת של הרצליה – וכך חמקו מתיעוד מצלמות האבטחה הפרוסות בכפר שמריהו.

עוד בוואלה חדשות:
מעילת ענק: עובדי רשת "רנואר" חשודים שגנבו מיליונים
ח"כ גפני עוקץ את ש"ס: "עשו מהפכות בבית הסוהר"
מאות עובדי כיל בבירה: "מי ראש הממשלה, ביבי או עידן עופר?"

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
אין לו אויבים? אלי טביב/קובי אליהו

לפי החשד, השניים אספו מודיעין מוקדם וידעו כי טביב עבר לאחרונה בית בכפר שמריהו. לכן, הם ידעו באופן מדויק לאן להגיע וארבו לו מחוץ לביתו. כשהגיע עם מכוניתו והחל להחנותה, התקרב אחד החשודים לזגוגית מכוניתו וירה לעברו את שלוש היריות. מיד לאחר מכן הם עלו על אופנוע ונמלטו מהמקום. "הם פעלו באופן מקצועי, אבל הם לא היו מספיק קרי רוח. היורה תכנן לפגוע בראש כנראה ובסוף פגע בכתף", אמר הגורם במשטרה.

מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, ומפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יהודה דהן, החליטו להעביר את תיק החקירה לידי צוות חקירה מיוחד של מרחב ירקון. במשטרה הדגישו כי לפי שעה אין כל סימן לכך שהירי בוצע על רקע היותו של טביב בעליה של קבוצת בית"ר ירושלים. עם זאת, בחקירתו טען טביב כי הוא מאמין שלירי יש קשר לפעילותו בכדורגל. "הוא אמר בחקירה שאין לו סכסוכים עסקיים או חובות, ושהוא מעריך שמדובר באוהדי כדורגל שניסו לפגוע בו", מסר הגורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי טביב נפצע קל מירי סמוך לביתו. אבי כהן
אמבולנס מפנה את טביב לבית החולים, הלילה/אבי כהן

זו אינה הפעם הראשונה שבה טביב מעורב באירוע בעל גוון פלילי. בדצמבר 2013 הושלך לעבר חצר ביתו רימון הלם. המשטרה חקרה את האירוע, אך לא איתרה חשודים במעשה. גם אז טען טביב שהאירוע קשור לעיסוקו בכדורגל, והפנה אצבע מאשימה לעבר אוהדי קבוצת הפועל תל אביב, שהיה בעבר בעליה.

ביוני האחרון הורשע טביב בתקיפה בנסיבות מחמירות של נער מחוץ לביתו במהלך מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגדו במרץ 2012. כמו כן, הוא הורשע בהשמדת ראיות ובשיבוש הליכי משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully