וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן המפכ"ל הוא הניצב החשוד בהטרדה מינית של שוטרת

26.1.2015 / 17:22

לפי החשד, ניסים מור הטריד מינית בחודשים האחרונים שוטרת זוטרה שנזקקה לסיועו, וכן ביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. במח"ש בודקים חשד למעורבותו בקשר פסול עם עוד לפחות שבע שוטרות

צילום: קובי אליהו, שי מכלוף, יותם רונן, משטרת ישראל, עומר מירון, חדשות 10; עריכה: גדי וינסטוק, טל רזניק; קריינות: לירון בארי

סגן המפכ"ל, ניסים מור, הוא הניצב החשוד שהטריד מינית בחודשים האחרונים שוטרת זוטרה שנזקקה לסיועו, וכן שביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. מור נחקר הלילה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד למעורבות בקשר פסול עם עוד לפחות שבע שוטרות, ושב למקום בשעות הצהריים להמשך החקירה. בתום חקירתו הוא שוחרר למעצר בית מלא של חמישה ימים.

החקירה נגד מור נפתחה בעקבות מידע שהעביר קצין משטרה אחר ששמע על מעשה ההטרדה. על פי החשד, מור מחק את המסרונים ששלח לשוטרת מיד לאחר שזומן טלפונית לחקירה על ידי ראש מח"ש ועל כן הוחלט לחקור אותו באופן מידי כבר במהלך הלילה האחרון. במח"ש סבורים כי יש תשתית ראייתית חזקה נגד הניצב. לוואלה! חדשות נודע כי במסגרת החקירה, הוא הודה בקיום קשר אינטימי בהסכמה עם שוטרות.

טלטלה במשטרה || כל הכותרות החמות בוואלה! חדשות:
חשד: השוטרת הראתה המסרונים המיניים לקצין - והוא לא דיווח
דנינו על קריסת צמרת המשטרה: "מביך, מתסכל, מחייב טיפול שורש"
"מה הייתי עושה לך": המסרונים שהניצב התאמץ למחוק

ניצב ניסים מור מגיע לחקירה במח"ש, ינואר 2015. טלי מאייר
ניסים מור בדרך לחקירתו, היום/טלי מאייר

לידי מח"ש הגיעו מסרונים בעלי אופי מיני בוטה שהעביר על פי החשד מור לשוטרת, עמה היה מעורב בקשר פסול. בין היתר, כתב מור באחד המסרונים: "מה הייתי עושה לך".

סגן המפכ"ל חשוד גם בשיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה, לאחר שמחק לכאורה את המסרונים מהטלפון הסלולרי שברשותו. במסגרת החקירה, הבינו חוקרי מח"ש כי הניצב אף פירמט את הטלפון. שיבוש החקירה הבוטה בו חשוד הניצב שונה מגרסתו, שלפיה רק ניסה להסתיר את ההודעות מרעייתו ומבני משפחתו. "הוא איש נשוי, והוא לא רצה שבני משפחתו יראו את המסרונים, ולכן מחק אותם", מסר סנגורו של החשוד, עו"ד ששי גז.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוואלה! חדשות נודע בצהריים כי במסגרת החקירה נגד ניצב מור נחקר קצין בדרגת רב-פקד, שאליו הגיעה אחת השוטרות המעורבות, שעליה הוא ממונה. לפי החשד, היא סיפרה לו על המסרונים שקיבלה ממור, ואף הראתה לו אותם. במח"ש חושדים כי הוא לא העביר את המידע בזמן אמת, וכי כעת בוחנים שם כיצד לנהוג לגביו.

"בדרג הבכיר יש שחיתות ורמות מוסר ירודות"

המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, התייחס היום לשורת הפרשות האחרונות בצמרת המשטרה. "צבר האירועים הוא קשה, מביך ומתסכל", אמר דנינו בנאום מיוחד במהלך ביקור בשפרעם, ואמר כי הם "מחייבים טיפול שורש". כשנשאל אם הוא שקל להתפטר בעקבות שרשרת האירועים, השיב: "תאריך סיום הקדנציה שלי ממש קרוב, זאת לא השאלה".

בהתייחסו לפרשה האחרונה שנחקרת כעת במח"ש בנוגע לניצב מור, ציין דנינו כי גם כאן, על פניו, מדובר באירוע "מאוד חמור, שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום". לדבריו, אירוע זה "מצטרף לסדרה ארוכה של אירועים שבהם היו מעורבים בכירים בארגון. סדרה של אירועים שפגעו באמון הציבור, ובצדק. מה שקרה מעציב אותי ברמה האישית, כמי שהקדיש את חייו לשירות במשטרת ישראל. אני עצוב בשביל השוטרים שהתעוררו הבוקר לכותרות הללו, בזמן שהם מקדישים ימים כלילות בשמירה על ביטחון המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully