וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדום ועמורה": נחשפו עשרות שיחות של החשודים בפדופיליה

21.12.2014 / 13:40

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם של האל"מ ושני חשודים נוספים ב-3 ימים. ראש צוות החקירה חשף בדיון כי אותרו עשרות נערים מתחת לגיל 16 שעמם קיימו לכאורה החשודים שיחות בעלות אופי מיני

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

התפתחות דרמטית בחקירת עבירות המין, שבה מעורבים קצין בדרגת אלוף-משנה ביחידה סודית בצה"ל, ושלושה גברים נוספים, בהם מנהל הפועל פתח תקווה בכדורגל עופר צברי. במהלך הלילה (ראשון) הצליחה המשטרה באמצעות שלוש יחידות מיוחדות לאתר התכתבויות ברשת בעלות אופי מיני של שלושה מבין המעורבים בפרשה עם עשרות נערים בני 14 ו-15. במשטרה חושדים כי השלושה – הקצין ושני החשודים הנוספים שאינם צברי - ניהלו שיחות עם הנערים, למרות שידעו לכאורה שהם מתחת לגיל ההסכמה, קרי מתחת לגיל 16. הם חשודים בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים.

בנוגע לקצין בלבד, איתרו השוטרים לפחות 15 נערים מתחת לגיל 16 שעמם הוא היה בקשר בצ'אטים ברשת. בחקירתו טען הקצין כי הנערים שיקרו לו ואמרו שהם בני 17. בית משפט השלום בתל אביב הורה היום על הארכת מעצרם ושל שני החשודים הנוספים בשלושה ימים. בהתייחסו לחשדות נגד הקצין כתב השופט ירון גת כי "מיום ליום עולה חשד סביר נגד החשוד בביצוע העבירות המיוחסות לו".

עוד על הפרשה:
מנהל קבוצת הכדורגל נעצר שוב: חשוד בעבירות מין בקטינים
הפועל פתח תקוה פיטרה את עופר צברי: "לא חשבנו שהוא ייעצר שוב"
הפועל פתח תקוה: שני נערים מהקבוצה תושאלו במשטרה כחלק מפרשת צברי

אל"מ החשוד בהשתייכות לרשת פדופיליה. יותם רונן
האל"מ שחשוד בביצוע המעשים/יותם רונן

ראש צוות החקירה בפרשה, רב-פקד רונן שמרי, הגדיר במהלך הדיון בבית המשפט את התנהלות המעורבים בפרשה כ"סדום ועמורה". את הביקורת החריפה ביותר השמיע שמרי על האל"מ. "יש לנו בחור שהוא קצין בכיר בצבא, אשר ניהל קשרים מיניים עם ילדים בני 15. כאן אין מחלוקת", אמר שמרי. "הצלחנו לאתר את השיחות במחשב ובטלפון הסלולרי שלו. הילדים אומרים לו שהם לומדים בבית ספר, והוא אף שואל את אחד מהם איפה הוא לומד גם אחרי שהוא אומר לו שהוא בן 15. הוא מנהל איתו שיחה אינטימית לאחר מכן. היית מצפה מקצין בכיר בצבא שיידע לשים את הגבול ברגע שהקטין אומר לו שהוא בן 15. הוא היה צריך להפסיק את ההתכתבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עופר צברי מובא להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום, תל אביב. יותם רונן
עופר צברי במהלך הדיון בהארכת מעצרו, בשבוע שעבר/יותם רונן

מחר יובא גם צברי לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. המשטרה עצרה בשבוע שעבר פעם נוספת את צברי בעקבות מציאת ראיות חדשות בעניינו. עד כה, נחשד צברי בדריסת שוטרת התנועה נוי זיתון ובבריחה משוטרים שביקשו לבדוק אותו בחודש שעבר בבת ים. זאת, לאחר שנמצא במכונית עם נער בן 17 כשהם עירומים באופן חלקי. לפי החשד, צברי שילם לנער 100 שקלים לטובת האקט המיני. בשל העובדה שהיחסים עם אותו נער היו בהסכמה וכי הוא איננו וקטין, לא יוחסו לו אז עבירות מין.

לטענת המשטרה, התפנית בחקירת המקרה החלה לאחר ששחקני קבוצת הנערים של המועדון, כמו גם נערים מקבוצת הכדורגל מחנה יהודה, העידו כי צברי עשה בהם עבירות מין, שחלקן נעשה בתשלום. כמו כן, בחיפוש במחשבו של צברי ובטלפון הנייד שלו נמצאו חומרים הקושרים אותו לביצוע עבירות מין בקטינים. "מצאנו דפוס בולט וחוזר של איתור ואיסוף נערים מהשכבה היותר חלשה בחברה", סיפר גורם במשטרה. "הוא ניצל חולשות מאוד מסוימות אצלם, ולחלקם שילם כסף תמורת יחסי המין. הוא ניצל את אמונם של הנערים".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully