וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת "פגע וברח" בראשון לציון התבררה כניסיון חיסול

2.10.2014 / 10:13

המשטרה מנהלת מצוד אחר איתי מנצור, בן 30 המוכר למשטרה, בחשד שזה דרס במכוון אדם בחודש שעבר בשל סכסוך בין השניים. הקורבן נפצע אנושות והוא מאושפז כשסביבו אבטחה כבדה

המשטרה מנהלת מצוד אחר איתי מנצור, תושב ראשון לציון בן 30, בחשד כי ניסה לרצוח צעיר תושב העיר. חטיבת דובר המשטרה
הוגדר כעבריין נמלט. איתי מנצור/חטיבת דובר המשטרה

הותר לפרסום: המשטרה מנהלת מצוד אחר איתי מנצור, תושב ראשון לציון בן 30, בחשד שניסה לפני קרוב לחודש לרצוח בדריסה צעיר תושב העיר שאתו היה מסוכסך. האיש נפגע והוא מאושפז במצב אנוש בבית חולים במרכז הארץ כשאבטחה כבדה מטעם המשטרה במקום. תחילה סברו במשטרה שמדובר בתאונת דרכים, אולם כעת החשד הוא שמנצור דרס אותו במכוון. הן מנצור והן הקורבן הם עבריינים המוכרים למשטרה.

האירוע התרחש ב-8 בספטמבר, סמוך לשעה 20:00. למוקדי מד"א הגיעו דיווחים על גבר שנדרס ברחוב פופל בראשון לציון. צוותי ניידת טיפול נמרץ הגיעו למקום, עשו באיש פעולות החייאה מתקדמות ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים. "תחילה חקרנו את האירוע כתאונת דרכים, אבל בעקבות עדויות של אזרחים וחקירה סמויה שניהלנו, התברר לנו כי לא מדובר בתאונת 'פגע וברח' אלא בניסיון רצח", סיפר גורם במשטרת מחוז המרכז. "בנו של הקורבן מתגורר בסמוך והיה ניסיון לפגוע בו במכוון".

מפקד משטרת ראשון לציון, סגן-ניצב איציק מנשה, הקים צוות חקירה מיוחד לנושא. חשוד אחר כבר נעצר במעורבות במעשה, ובמקביל ניסתה המשטרה לחפש את החשוד המרכזי, איתי מנצור, שהייתה לו היכרות עם הקורבן ואף הסתכסך אתו.

בימים האחרונים פנתה המשטרה לבית משפט השלום בעיר וביקשה להוציא נגדו צו מעצר ולהכריז עליו כעבריין נמלט. הבוקר, בצעד חריג, אף החליטה המשטרה לפרסם את תמונתו ואת העובדה כי הוא דרוש בחשד לניסיון רצח. במשטרה החליטו להציב אבטחה כבדה סביב הקורבן ולמנוע בשלב זה את פרסום זהותו ושם המתקן הרפואי שבו מאושפז, וזאת מחשש שהחשוד או מישהו מטעמו ינסו לשוב ולפגוע בקורבן.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

עוד ידיעות משפט ופלילים:
העדויות נגד הרב ברלנד נחשפות: "נגע בחזה, נשק בצוואר"
נבדק חשד: ניצב נוסף ביצע עבירות מין בשוטרות
נעצר בן 30 החשוד כי רצח את אביו בקריית אתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully