וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת מותו של הפועל שנפל מהקומה ה-11

1.10.2014 / 12:42

יום לאחר שהותר לפרסום שהמשטרה מעריכה כי נתנאל רואי ערמי נרצח ובודקת אם המניע למעשה לאומני, חלה התפתחות בחקירת האירוע. בשל צו איסור פרסום לא נמסרו פרטים נוספים

צילום: דוד קורן, עריכה: יותם בן-דוד, קשת סידי

התפתחות נרשמה ביממה האחרונה בחקירת מותו של נתנאל רואי ערמי, הפועל בן ה-27 שנפל אל מותו בעת שעבד בקומה ה-11 בנייה בפתח תקווה לפני כשבועיים. בשל צו איסור פרסום שהוטל על החקירה, לא נמסרו פרטים נוספים בנוגע להתפתחות. אתמול הותר לפרסום כי המשטרה מעריכה שנפילתו של ערמי לא הייתה תאונה, כפי שסברו תחילה, אלא רצח. זאת בשל החשד לחבלה מכוונת בכבלי הסנפלינג שמהם הוא נתלה. עוד נבדק אם מדובר במעשה ממניע לאומני או פלילי.

ב-16 בספטמבר עסק הפועל, בן 27, בעבודות בניין. הוא ביקש לסגור פתחי אוורור של ממ"דים בבניין, פעולה המבוצעת מחוץ למבנה באמצעות פיגומים או סנפלינג. הוא השתלשל מגג הבניין וכשהגיע למכסה האחרון, בקומה ה-11, הוא שלח את חברו למטה לסדר את כלי העבודה ולהתכונן לעזיבת המקום. כשהבחין החבר כי הפועל לא שב לרכב האיסוף, הוא יצא לחפש אותו ומצא אותו מוטל על הקרקע ללא רוח חיים.

עוד על מותו של ערמי:
אמו של הפועל שנרצח בכתה: "אנחנו כמו במטווח"
תעלומה: מה הביא לנפילתו של הפועל מהקומה ה-11?

נתנאל רואי עראמי. פייסבוק, צילום מסך
רואי ערמי/צילום מסך, פייסבוק

בני משפחתו של עמרי בטוחים כי מדובר ברצח ממניע לאומני, ובכוונתם לקיים הערב הפגנה וצעדה מביתם ברחוב יוספטל בבת ים אל תחנת המשטרה בעיר. "לא ניתן למשטרה לחפף את החקירה ולא ניתן שזו תהיה פרשת 'שלי דדון 2'", אמר אחד מבני המשפחה. "אנו יודעים כי עובדים שם באתר הבנייה עשרות פועלים, חלקם פלסטינים, ואנו מניחים שאחד מהם מעורב במעשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מרים ערמי אימו של נתנאל רואי ערמי שנרצח ככל הנראה על רקע לאומני. ניב אהרונסון
"איפה הכבוד?" אמו של נתנאל, מרים, במסיבת עיתונאים אתמול/ניב אהרונסון

הוריו גם מתחו ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה סביב מות בנם. "לא הגיע שום גורם מוסמך להודיע לנו איפה עומדת החקירה", טענה אמו, מרים. "לכלתי הגיעו להודיע על מותו רק ב-20:00 בערב ביום שבו מת. אני גיליתי את זה דרך החדשות". היא סיפרה כי כששמעה בתקשורת על פועל שנפל היא שלחה את אחיו לזירה על מנת לבדוק מה קרה. "ניסיתי ליצור איתו קשר ולא הצלחתי, אז שלחתי את הבן שלי לבדוק אם זה הוא, ואז הוא ראה אותו מוטל על הרצפה כשהחבלים חתוכים".

האם טענה כי המשטרה עשתה את כל המחדלים והכשלים האפשריים. "שעות הוא היה מוטל על הרצפה. מגיע שוטר ומודיע לאשתו על מותו רק אחרי שעות ארוכות כשיש לה ילד על הידיים? מה היה קורה אם הייתה מתעלפת?", תהתה האם. "היא בהריון והיו ילדים בסביבה. איך מגיעים להודיע לאישה בלי עזרה נפשית ובלי סיוע כשהילדים סביבה? איפה הרגישות? איפה הכבוד?"

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

הבניין ברחוב שרגא רפאלי, ממנו נפל אל מותו הפועל, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
הבניין שממנו נפל בפתח תקווה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully