וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' רומז על מינוי המפכ"ל: "אביא רוח אחרת"

30.9.2014 / 12:30

על רקע שורת הפרשות המביכות בצמרת המשטרה, רמז השר לביטחון הפנים שיוביל מהלך מפתיע למינוי מחליף לדנינו. לאחרונה עלה בהקשר זה שמו של אלוף (במיל') גדי שמני

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', רמז היום (שלישי) כי הוא מתכוון להודיע בקרוב על מינוי מפתיע לתפקיד מפכ"ל המשטרה, במקומו של רב-ניצב יוחנן דנינו, כאשר זה יסיים את כהונתו בעוד כשבעה חודשים. "התופעות בצמרת המשטרה מטרידות אותי, ואני נחרץ להתמודד איתן ולהביא רוח אחרת וראויה למשטרה", אמר אהרונוביץ', בעת ביקור במטה הארצי של המשטרה בירושלים.

בשבוע שעבר דווח כי אחד המועמדים אותם שוקל אהרונוביץ' למנות לתפקיד המפכ"ל הוא דווקא אלוף (במיל') גדי שמני, שלא מגיע משורות המשטרה. אישיות בולטת נוספת שמועמדותה אפשרית היא ניצב זהר דביר, כיום מפקד המחוז הצפוני במשטרה.

המשבר במשטרה - כותרות נוספות:
דרמה בצמרת המשטרה: ניצב ברונו שטיין הודיע על פרישה
עוד ניצב פורש: יוסי פריינטי לא יתמודד על המפכ"לות
היום שאחרי דנינו: מי יהיה המפכ"ל הבא?

טקס מינוי מפקד להב 433 רוני ריטמן במעמד השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו. אוגוסט. דרור עינב
"ימים לא קלים". אהרונוביץ'/דרור עינב

בהמשך דבריו הוסיף אהרונוביץ' להתייחס לטלטלה שעוברת על המשטרה בשנים האחרונות, בין השאר מפקד להב 433 ניצב מנשה ארביב שנחשד בקבלת טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו ופרש מהמשטרה, פרישת מפקד מחוז ירושלים לשעבר ניצב ניסו שחם בשל פרשת עבירות מין, ושורה של קצינים בכירים ששמם נקשר בפרשות של הטרדה מינית.

"ימים לא קלים עוברים על המשטרה, אך אני עומד לצידה ויש לי אמון מלא במפכ"ל", הבהיר אהרונוביץ'. "משטרת ישראל היא ארגון חזק שיעבור גם את המשבר הזה. מה שמדריך אותי הם אזרחי המדינה ואני מחוייב רק להם. מי ששם את טובתו האישית לפני טובת המשטרה - לא יישאר בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניצב יוסי פריינטי מפקד מחוז ירושלים, בתדרוך עיתונאים בפרשת הצתת בית וגן. נועם מושקוביץ
חלק משורת הפורשים. ניצב פריינטי/נועם מושקוביץ

גם המפכ"ל דנינו נשא היום דברים. בדבריו התייחס לפרישתם מהמשטרה של מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, ומפקד מחוז המרכז, ניצב ברונו שטיין. "הפרישה של השניים בהפרשים קצרים לקראת סיום כהונתי הציבה באופן פשוט סימני שאלה לגבי המניעים ושאלות לגבי תפקוד המשטרה, אולם פרישה של קצין כזה או אחר, בכיר ככל שיהיה, לא תפגע בארגון", אמר.

דנינו הוסיף כי "הבוקר סיכמנו על צעדים להרגעת הרוחות עד לבחירת מפכ"ל חדש". לדבריו, "השוטרים עושים עבודת קודש נאמנה שלא מופרעת על ידי הכותרות. יש לעם ישראל על מי לסמוך. אנחנו לא נתפשר על הדרך, על הנורמות ועל הערכים במשטרת ישראל. אני מתכוון להמשיך כך עד יומי האחרון בתפקיד. זוהי נשמת אפה של משטרה במדינה דמוקרטית. נעשה זאת למען אזרחי מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully