וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר את פרודתו 50 פעם כדי להימנע מגט

24.9.2014 / 13:22

שמואל דטיאשוילי, בן 47 מירושלים, נאשם כי לאחר שהוצא נגדו צו הרחקה מרעייתו בנפרד אביטל רוקח בת ה-45, הוא ארב לה בביתה, התנפל עליה ודקר אותה בכל חלקי גופה

שמואל דטיאשווילי החשוד ברצח אשתו אביטל רוקח בירושלים בדיון בהארכת מעצרו, ספטמבר 2014. נועם מושקוביץ
דטיאשוילי בהארכת מעצרו/נועם מושקוביץ

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד שמואל דטיאשוילי, תושב העיר בן 47, בגין הרצח של פרודתו, אביטל רוקח בת ה-45, לפני כשבועיים וחצי. על פי כתב האישום, דטיאשוילי דקר את רוקח 50 פעמים בסכין בכל חלקי גופה משום שחשש שייאלץ להעניק לה גט.

דטיאשוילי ורוקח היו נשואים 23 שנה ולהם שלושה ילדים משותפים. בשלוש השנים האחרונות חיו השניים בנפרד והיו בהליכי גירושים ממושכים. מכתב האישום עולה כי במהלך התקופה שקדמה לרצח החל דטיאשוילי לנהוג ברוקח באובססיביות ובקנאה, איים עליה, הטריד אותה וסירב לתת לה גט. ביולי האחרון קבע בית הדין הרבני בירושלים מועד לדיון בעניינם, ועל פי כתב האישום, חשש דטיאשוילי שבית הדין יורה לכפות עליו גט.

עוד על רצח אביטל רוקח:
תיעוד: החשוד ברצח אשתו בירושלים - דקות לאחר המעשה
בן הנרצחת התפרץ: "איך אבי שוחרר לאחר שאיים עליה?"
דעה: רצח האישה שאי אפשר למנוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלוננה על בעלה פעמיים בחודש שקדם לרצח. הנרצחת, אביטל רוקח/מערכת וואלה!, צילום מסך

בליל הרצח, על פי כתב האישום, הוא ארב לה בחדר המדרגות בביתה. כשהיא הבחינה בו היא צעקה וניסה להימלט, אך הוא רץ לעברה, התנפל עליה מאחור ודקר אותה בכל גופה בזמן שהוא אוחז בצווארה. "הוא גרר אותה ודקר אותה באמצעות הסכין מספר פעמים רב בכל חלקי גופה", תואר בכתב אישום. "המנוחה נפלה ארצה על גבה, אך הנאשם המשיך לדקור אותה כשהוא עומד מעליה. תוך כדי הדקירות ניסתה המנוחה להתגונן באמצעות ידיה מפניו, אך הנאשם הסיט את ידיה ודקר אותה בפלג גופה העליון ובראשה ובמקומות אחרים, מספר פעמים רב".

כתוצאה מהמעשה, נפצעה רוקח תחילה באורח אנוש. אחותה מצאה אותה כשהיא שוכבת בשלולית של דם, והזעיקה צוות של מגדן דוד אדום. רוקח פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. אחרי הרצח תועד דטיאשוילי במצלמתו של אחד השכנים כשידיו מגואלות בדם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

במהלך אוגוסט הגישה רוקח שתי תלונות במשטרה נגד דטיאשוילי: בתחילת החודש היא התלוננה כי הוא גנב את מכשיר הטלפון שלה, ובפעם השנייה היא התלוננה כי הוא תקף אותה ואיים עליה בביתו. בעת המעשה היה דטיאשוילי נתון לצו הרחקה מרוקח בעקבות התלונות שהגישה נגדו במשטרה. בני משפחתה הביעו זעם כלפי המשטרה והשופט ששחרר אותו למעצר בית אחרי התקיפה. "התחננו שיעשו משהו. איך יכול להיות ששופט משחרר בן אדם כזה?" תמה בנה, נאור, לאחר הרצח.

לצד כתב האישום הגישה פרקליטות מחוז ירושלים בקשה לעצור את דטיאשוילי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר הוזכר עברו הפלילי, והעובדה שכבר הורשע בעבר בתקיפת זוגתו ונגזר עליו מאסר על תנאי ועבודות שירות.

סנגורו של דטיאשוילי, עורך הדין עופר אשכנזי, מסר בתגובה: "כתב האישום הוגש רק הבוקר. אנחנו נלמד את חומר החקירה בטרם נגיש תגובה עניינית".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully